Tapuni fa'asalalauga

O lo'o fa'ateleina e le au gaosi telefoni feavea'i a latou masini ma sili atu ona umi. Galaxy O le S23 Ultra o loʻo i ai le Armor Aluminum alumini faʻavaa ma o loʻo ufiufiina e Corning Gorilla Glass Victus 2 i itu uma e lua. O le mea lea e tutusa uma ai le S23 faasologa, ma o latou muamua smartphones e mafai ona mitamita i lenei tekinolosi. Ioe, o le telefoni foi e iai le IP68 tetee. Ae ui i lea, e oʻo lava i lenei mea e le faʻamaonia ai o ia 100% puipuiga. Afai o loʻo e suʻeina se mataupu, o le PanzerGlass HardCase o le filifiliga manino. 

Galaxy O le S23 Ultra e matua ese lava mai le tausaga talu ai. E lapopo'a tioata meapueata, ese le fa'atulagaina o le voluma ma le malosi fa'amau, ma e fa'aitiitia le fa'aali pi'o. E tusa lava pe fetaui ma mea tuai, ona o le tele o le tino e sili atu pe itiiti ifo foi, e te le manaʻo e faʻaaogaina. O lea, afai o loʻo e suʻeina le fofo sili e puipuia ai lau telefoni fou, o le PanzerGlass solution ei ai se talafaasolopito umi ma manuia i tua atu.

Sauni mo le pa'ū 

PanzerGlass HardCase mo Samsung Galaxy O le S23 Ultra ua fa'amaonia MIL-STD-810H, o le tulaga faamiliteli a le Iunaite Setete o Amerika. O lo'o fa'amamafaina le fetuutuuna'i o le mamanu o le si'osi'omaga o le masini ma fa'ata'ita'iga tapula'a i tulaga o le a fa'aalia ai le masini i lona olaga atoa. E i ai la le puipuiga mai le pa'u ma maosiosia. O le faʻavaa e fetaui lelei ma le faʻaogaina uaealesi, o lea e te le tau aveese ai mai lau masini. E le manatu foi o ia i vai, e le afaina ai o ia i soo se itu.

E ui lava o se atigipusa malo, ae o le ufiufi e fai si malu ma faigofie ona taulimaina. O le mea e sili ona taua, e le see ese mai lou lima. E mafai ona tuu i luga ma aveese lelei i le vaega e latalata i mea pueata, lea e mautinoa lava e vaivai. E tasi lava le tipi, ma e mo le ata atoa. E i ai le lelei pe afai e te faʻaaogaina pea tioata puipui o le avanoa atoa, ua ufitia atoa le itu pito i tua.

O le mamanu e pa'ū i lalo o le Clear Edition, o lea e manino ma manino atoatoa le ufiufi ina ia le afaina ai foliga o le telefoni i soo se auala. E faia i le TPU (thermoplastic polyurethane) ma le polycarbonate, ae o lona faavaa atoa e faia i mea toe faʻaaogaina. I lenei tulaga, o le afifiina, lea e faia i le pepa ma le taga i totonu o loʻo faʻapipiʻi ai le ufiufi, e atoatoa lelei, na mafaufauina foi. Aʻo leʻi tuʻuina le ufiufi, ou te fautuaina malosi le faʻamamaina lelei o le masini. Afai ei ai sau palapala i luga, o le a e vaʻaia moni lava i lalo o le ufiufi, ma e le foliga manaia tele.

O fuaitau uma mo elemene taua o loʻo i ai, e pei o le faʻaogaina o fesoʻotaʻiga, microphones ma S Pen. E faigofie tele ona ave i fafo ma faʻapipiʻi, e oʻo lava i le ufiufi, aua o le avanoa o loʻo siomia ai e fai si limafoai - lea ua uma ona tatou vaʻaia i le tausaga talu ai ma le S22 Ultra. O lo'o ufiufi le avanoa mo kata SIM. O faʻamau mo le fuafuaina o le leo ma le faʻamau mana e leʻo foia e ala i le faʻaogaina, ae o mea e fai, o lea e puipuia atoatoa ai mai le faʻaleagaina. Ae e mautinoa lava e pulea, e tusa lava pe fai si malo.

Fuafuaga faautauta, puipuiga aupito maualuga 

Ioe, e fa'alagolago i lau sitaili o le fa'aogaina o le masini ma le si'osi'omaga o lo'o e iai. O le ufiufi e le mafai ona faʻaumatia ma e mafai ona faʻaalia sina lauulu poʻo ni maosi i le taimi. Ae e moni lava e sili atu i luga o le ufiufi nai lo le telefoni. E le gata i lea, o loʻo taʻu mai e le kamupanī o lana fofo e le lanu samasama, o se maʻi aemaise lava o fofo taugofie, lea e foliga faʻafefe moni ai le telefoni.

O le tau o le CZK 699 e talafeagai foi mo le lelei o le oloa, lea e mafai ona e mautinoa faʻafetai i le ituaiga PanzerGlass. O lea la, afai e te manaʻo i se puipuiga tumau ma le le mautonu o le a faʻaalia ai lau mamanu i taimi uma Galaxy S23 Ultra, o se filifiliga manino lava. 

PanzerGlass HardCase Samsung Galaxy E mafai ona e fa'atau le S23 Ultra iinei

O aso nei e sili ona faitau

.