Tapuni fa'asalalauga

I le gasologa o tausaga, ua suia e le au gaosi telefoni e pei o Samsung a latou auala i le faʻalauiloaina o telefoni fou. Na amata ona latou taulaʻi faʻaitiitia i faʻamatalaga "faigata" meafaigaluega ma sili atu le faʻamamafa i le poto masani a le tagata faʻaoga ma polokalama faʻapitoa, mea pueata ma isi uiga. O lea ina ua faʻaalia e Samsung telefoni i luga o le vaaiga Galaxy A53 5G a Galaxy A33 5G, o lona "filemu filemu" faataamilo i le Exynos 1280 chipset e leʻi faateʻia tele ai se tasi. Ae ui i lea, ua faia nei e le Korea sauʻai se tasi mo le Exynos 1280 itulau ma faamatala atu ona malosiaga ia te ia.

O le Exynos 1280 chipset o loʻo faʻaalia se AI neural processing unit (NPU) e mafai ona faʻatautaia le 4,3 trillion gaioiga i le sekone (TOPS). E valu 'au'au fa'agaoioiga (lua mamana ARM Cortex-A78 cores ma ono fa'atau ARM Cortex-A55 cores) ma le Mali-G68 pu'upu'u ata. O lenei kaseti vaeluagalemu e ofoina atu le lagolago mo FHD + iugafono ma oʻo atu i le 120Hz refresh rate. Ae mo mea pueata, e mafai ai ona pu'eina le 4K vitio i le 30 faʻavaa i le sekone ma lagolagoina iugafono e oʻo atu i le 108 MPx. E mafai ona fa'aogaina e le masini ata pu'e ata pu'eata tua fa.

 

I tulaga o fesoʻotaʻiga, o le Exynos 1280 e lagolagoina le Wi-Fi 802.11ac MIMO (2,4 / 5 GHz), 5G NR (sub-6 GHz band / millimeter wave band), LTE Cat.18, Bluetooth 5.2 ma FM Radio Rx tulaga. E lagolagoina foi e le chipset le LPDDR4x manatua ma le teuina o UFS v2.2.

O le Exynos 1280 o se kaseti malosi tele i lana vasega, peitaʻi o nisi o talosaga ma aemaise lava taʻaloga feaveaʻi e manaʻomia ona faʻaleleia e faʻateleina lona faʻatinoga. I le taimi nei, o loʻo faʻamalosia e le chip smartphones Galaxy A53 5G, Galaxy A33 5G a Galaxy M33.

O aso nei e sili ona faitau

.