Tapuni fa'asalalauga

Afai na e maitauina o lau telefoni poʻo lau papalama e tele naua le faʻaaogaina o maa, atonu e iai se mea e le o manino i tua. I le Google Play Store, o loʻo i ai se filifiliga e lafo ai faʻamatalaga i Google e uiga i le faʻaogaina o le talosaga, sili atu e uiga i vaega o le talosaga e te faʻaaogaina. E fesoasoani lea i le US tech giant faʻavave le faʻapipiʻiina, tatalaina ma le faʻalauiloaina o polokalama mo tagata uma o loʻo faʻaogaina lona faleoloa.

Ae ui i lea, e tusa ai ma nisi tagata faʻaoga, o lenei vaega e mafai na androidmasini e mafua ai le tele o le faʻaaogaina o maa. O le ata e taʻua o le Optimize App Installation ma o le ae mauaina i le Google Play Store faʻatulagaina, ae le o Faʻatonu i lau masini. Galaxy. O le auala lea e mafai ai ona e tape (pe ki i se taimi mulimuli ane pe a e manaʻo e faʻaoga vave faʻafouga app).

Google faʻalauiloa le Optimize App Installation i le 2021 e faʻavaveina ai le faʻapipiʻiina o polokalama mai le Google Play Store, ma pe na e iloa pe leai, o lenei faʻaaliga e faʻaogaina e ala i le faaletonu. tape e pei o lenei:

  • I luga o lau masini Galaxy tatala le Google Play Store.
  • I le pito i luga taumatau, tap fa'ailoga lau tala.
  • Kiliki ile"Fa'atonu".
  • Filifili se filifiliga Faalaua'itele.
  • Tape le ki i tafatafa o le mea Optimization o le faʻapipiʻiina o talosaga.

Ia manatua afai e te tu'ua le fa'aoga e tape, o au app na sii mai i le Google Play Store e ono umi se taimi e fa'apipi'i ma tatala ai. Ae peita'i, afai o le fa'agataina e o'o atu ai i le umi o le ola o le maa, e mafai ona lelei fefa'ataua'iga.

O aso nei e sili ona faitau

.