Tapuni fa'asalalauga

Talu ai nei o oe Android O le taʻavale o loʻo maua le tele ma le tele o tagata fiafia ma e toʻatele tagata e mafaufau pe faʻapipiʻiina le taʻavale pe a faʻatau se taavale. O se tasi o mafuaʻaga autu mo lenei taʻutaʻua o ona foliga e faʻaalia ai le lau o le taavale e pei o lau telefoni feaveaʻi. I le taimi lava e tasi, o le tulaga e fai si laʻitiiti ma e iai le avanoa e faʻaleleia atili ai. Aʻo faʻateleina le numera o galuega, faʻafitauli ma mea sese i nisi o taimi e faʻaleagaina ai le tagata faʻatau ma manaʻomia le faʻasaʻo.

I se faiga Android Ua matauina talu ai nei e le taavale se pusa fou e faʻalavelave ai le poto masani o le faʻalogologo i musika. O nisi tagata fa'aoga e lipoti mai so'o se taimi latou te fa'alogologo ai i musika a'o fa'aogaina Google Maps, e otometi lava ona taofi le ta'aloga. E le gata i lea, o lenei faʻafitauli e le faʻatapulaʻaina i nisi o musika faʻapitoa, e tusa lava pe e te faʻaogaina Spotify poʻo Google's YouTube Music, o le poto masani e matua le fiafia.

O lo'o a'afia tagata fa'aoga na taumafai i ni auala eseese e amata mai i le kiliaina o le fa'aoga o le app ma fa'amaumauga e fa'aleleia ai le fa'afitauli Android Ta'avale, se'ia toe fa'apipi'i. Ae paga lea, e le i taitai atu ai i le manuia. E ui lava i luga o le itulau lagolago Android Sa latou mauaina le taavale informace e uiga i le lipotia o le faafitauli i tua atu o faigata ua taua, e leai se faailoga o se alualu i luma i le taimi nei.

Na Reddit e le gata i lea, na lipotia mai e nisi avetaavale Android O lo'o fa'alavelave le ta'avale pe a pe le afi, pe o lo'o latou talanoa i se fa'afitauli fa'aauau. O le taimi muamua e amata ai le taavale, e lelei le lau o le app, ae a uma ona tape le afi ma toe faʻafesoʻotaʻi le telefoni, e Android E le uta le taavale e pei ona tatau ai. O le mataupu e tele na aʻafia ai masini Pixel ma i nisi tulaga toe faʻafouina le telefoni ma Android Ona sa'o lelei lea o le ta'avale.

Faatasi ai ma le taunuu mai o foliga fou i Android Ua fa'alelei fo'i le fa'aoga ta'uta'ua Waze navigation. Fa'atasi ai ma le fa'afouga fou v4.94.0.3, e maua ai le tele o foliga fou ma fa'aleleia. O le mea pito sili ona taua atonu o le lagolago a Coolwalk, lea e mafai ai nei ona e fesuiai i sub-tabs i totonu o le dashboard. E mafai e tagata fa'aoga ona fa'alauiloa isi talosaga i luga o le laulau autu, ma e mafai fo'i ona fesuia'i le ta'avale i le laupepa pito i la'ititi. Talu ai o le a faasolosolo malie le faʻalauiloaina o le faʻafouga fou, atonu e tatau ona tatou faʻatali mo sina taimi. Ae afai e te le onosaʻi, e mafai ona e faʻaogaina e faʻapipiʻi lima le APK ma faʻafouina Waze e ala i lenei so'oga.

O aso nei e sili ona faitau

.