Tapuni fa'asalalauga

Ua uma ona matou avatu ia te oe se toe iloiloga o le PanzerGlass pro windshield Galaxy S23+, faʻapea foʻi ma ona puipui tioata tua. Ae peita'i, afai e te mana'o e fa'aofuofu lelei lau masini mai itu uma, ose manatu lelei fo'i le fa'aauupegaina i se ufiufi PanzerGlass HardCase. E umi ae le fa'afefeteina le puipuiga o tulaga maualuga. 

Samsung Galaxy E pei o nai ona tei, o le S23 + o loʻo i ai le Armor Aluminum alumini faʻavaa ma o loʻo ufiufi e Corning Gorilla Glass Victus 2 i itu uma e lua. Ae paga lea, e le o lona uiga e le mafai foi ona faʻaumatia. O le PanzerGlass solution o le a maua ai le puipuiga muamua, ae e ofoina atu foi se tau e sili atu le taugofie nai lo le mea e te totogiina, mo se faʻataʻitaʻiga, o se uluai fofo Samsung.

Fa'aitiitia le lamatiaga o le malepelepe 

MIL-STD-810H fa'amaonia o se tulaga fa'a-militeli a Amerika e fa'amamafa ai le fetu'una'iga o le mamanu o le si'osi'omaga o le masini ma fa'ata'ita'iga fa'atapula'a i tulaga o le a fa'aalia ai le masini i lona olaga atoa. PanzerGlass HardCase mo Samsung Galaxy O le S23 + o lea ua ofoina mai ai se puipuiga lelei e le na o se tasi e mafai ona mitamita ai. E fa'atatau i le pa'u, patupatu ma maosiosia. O le ufiufi e fetaui lelei ma le faʻaogaina uaealesi, ma e le afaina ai le vai i soo se auala. I le pito i luga, e fetaui ma le 3x Military Grade Standard certification, lea na faia ai le suʻega tetee pe a pa'ū mai luga i le 3,6 mita.

O le faʻavaa e fai si faʻafefe ma faigofie tele ona taulimaina, e ui lava o se HardCase. E le se'e ese mai lou lima, e pei o le telefoni lava ia, e mautinoa lava lelei. O lona faʻapipiʻiina ma le aveeseina e sili ona lelei i le vaega e lata ane i mea puʻeata, lea e faʻaitiitia ai ma e te le manaʻomia se uu, o se mataupu o sekone. O le ata tipi mo mea pu'eata o se mea atoatoa lea e aofia ai fo'i le LED. O lo'o i ai le fa'amanuiaga pe afai e te fa'aogaina pea le tioata puipui a le kamupani, o lo'o ufiufi atoa le pito i tua e fai ma fa'ata'ita'iga.

I le avea ai ma se faʻavaa o le Clear Edition, e manino ma manino ina ia le afaina ai foliga o le telefoni i soo se auala. Ole mea ole TPU (thermoplastic polyurethane) ma le polycarbonate. O le faavaa atoa e faia i mea toe fa'aaogaina. O le afifiina e faia i pepa, o le ato totonu o loʻo tuʻuina ai le ufiufi e faʻafefe. O le fa'avaa o lo'o tu'uina atu ai vaega taua uma mo le feso'ota'iga, masini faaleotele leo ma sipika. O lo'o natia le slot card SIM, o lea e tatau ai ona e aveese le ufiufi e aveese pe fa'aofi i ai. O le leo ma le malosi faʻamau e puipuia foi, ae i o latou nofoaga o le ae maua ai galuega. E mautinoa lava latou lolomi, tusa lava pe fai si malo.

Tete'e i pa'u mai luga i le 3,6 mita 

O le isi ponesi o le ufiufi o le ofoina atu lea o se mata mo se fusi i lona itu. E ui lava o le ufiufi e le mafai ona faʻaumatia ma e mafai ona faʻaalia le lauulu poʻo le maosi i le aluga o taimi, e moni e sili atu i luga nai lo le telefoni. E le gata i lea, o loʻo taʻu mai e le kamupanī o lana fofo e le lanu samasama, o se maʻi aemaise lava o fofo taugofie, lea e foliga mai e le fiafia le telefoni. I le auala, o lenei mea e mafua ona o le aafiaga o le afu o le tagata ma le UV radiation.

O lo'o fa'apipi'iina fo'i le ufiufi i se fa'alava nano fa'ama'i fa'ama'i e maua ai le puipuiga mai le 99,9% o siama mo le o'o atu i le 12 masina po'o le 3 ofu. O siama o loʻo i luga o le afifi e faʻaumatia i totonu ole 000 itula. O le tau o le CZK 24 e talafeagai mo le lelei o le oloa, lea e mafai ona e mautinoa faʻafetai i le faʻamaonia o le PanzerGlass brand. O lea la, afai e te manaʻo i se puipuiga tumau ma le le mautonu o le a faʻaalia ai lau mamanu i taimi uma Galaxy S23+, e leai se mea e te faatuai ai. 

Ufiufi PanzerGlass HardCase manino, Samsung Galaxy E mafai ona e fa'atau le S23+ iinei

O aso nei e sili ona faitau

.