Tapuni fa'asalalauga

Ua faʻamoemoe e faʻalauiloa e Samsung ni telefoni feaveaʻi fou i le faaiuga o lenei tausaga Galaxy Mai le Fold5 a Galaxy Mai le Flip5. Ua uma ona matou iloa sina mea e lua (mo se faʻataʻitaʻiga, o le Z Fold5 e tatau ona i ai se mamanu fou fa'amau pe faaleleia meapueata ma le Z Flip5 lapopoa fafo fa'aaliga). I le taimi nei, o faʻamatalaga muamua o le paso lona lua o loʻo taʻua ua tafe atu i totonu o le ether, faʻaalia ai o lona faʻaaliga fafo o le a matua sili atu le tele nai lo tupulaga Z Flip muamua, ma e le gata i lea.

Mai manatu fa'aliliuga fa'asalalau e se leaker lea e alu ile igoa ile Twitter SuperRoader, e mulimuli mai o le faʻaaliga fafo o le Z Flip5 o le a vaevaeina i ni vaega se lua. I tafatafa o le mea pueata lua o loʻo i ai se faʻaaliga laʻititi e faʻaalia ai le uati, tulaga o le maa ma AR emoticons. O le isi pito pito i luma o le telefoni pe a tapunia e faʻatumuina e se faʻaaliga sili atu (tuuaia 3,4 inisi), lea o le a lipotia mai o le a iai se vaega o le 1: 1.038, o lona uiga o le a toetoe lava sikuea sikuea. O le a fa'afaigofie ai ona fegalegaleai ma fa'amatalaga, fa'asologa vave ma widget e aunoa ma le tatalaina o le telefoni. E mafai foʻi ona tatou manatu e mafai ona faʻaogaina faʻaoga atoatoa i luga o sea laupepa.

O isi suiga mamanu mai le Z Flip5 e mafai ona vaaia i ona itu, e foliga mai e mafolafola. E le gata i lea, e foliga mai e lapotopoto tulimanu. E pei o faʻataʻitaʻiga muamua, o loʻo tuʻufaʻatasia le faitau tusi tamatamai lima i le ki o le mana. E tusa ai ma lipoti le aloaia, o le telefoni o le a faʻaaogaina se faʻamaufaʻailoga vai e mafai ai ona tapunia e aunoa ma se va i le va o afa e lua.

Seia oo i le faaaliga Galaxy Mai le Flip5 a Galaxy E foliga mai e tele le taimi o totoe i le Fold5. E tatau ona faʻaalia e Samsung i latou i le lalolagi i se taimi i le taumafanafana, masalo ia Aukuso.

Galaxy E mafai ona e fa'atau le Z Flip4 ma isi telefoni feavea'i a Samsung iinei

O aso nei e sili ona faitau

.