Tapuni fa'asalalauga

Fautuaga Galaxy O le S23 o loʻo i ai se olaga ofoofogia maa, e tusa ai ma faʻasalalauga mai fafo, e oʻo lava i se masini maualuga ma Androide leai se tasi na fa'amoemoeina. Galaxy S23+ a Galaxy O le S23 Ultra e taʻitaʻia manino, ae laʻititi foi Galaxy O le S23 e sili atu le lelei nai lo isi telefoni tutusa tutusa. Ae peitaʻi, afai e te manaʻo e maua atili mai tala fou a Samsung, e mafai. 

O telefoni fou a Samsung e masani lava ona sau ma se faiga fa'asao fa'apitoa e mafai ai e oe ona filifili ta'ito'atasi po'o fea foliga e te mana'o e tape pe a e ki i le mode. Ae o loʻo i ai se aʻafiaga - e faʻateʻaina le 120Hz refresh rate o le faʻaaliga ma faʻaititia i le afa, lea e aʻafia ai le faʻaogaina o le faʻaogaina o le masini.

Ae ui i lea, o loʻo i ai se auala e faʻataʻitaʻi ai z Galaxy S23, S23+ poʻo le S23 Ultra e faʻapipiʻi sina ola umi atu o le maa e aunoa ma le faʻagaoioia o le faʻaogaina o le eletise. E mafai ona e faia lenei mea e ala i le suia o faʻamatalaga faʻatinoga o le telefoni ina ia le taʻavale le puʻupuʻu Snapdragon 8 Gen 2 i le taʻavale atoa, aʻo tuʻuina atu ia te oe le faʻatinoga e te manaʻomia mo lau telefoni. I le taimi lava e tasi, o le ae maua uma le 120 Hz ma le 5G, ma isi.

Sa masani ona fa'atagaina oe e Samsung e filifili i le va o fa'amatalaga fa'atinoga eseese e fa'aaoga ai so'oga vave i luga o le ta'avale, ae o lea ua ese. Talu mai le tausaga talu ai, e mafai ona filifili naʻo le va o Standard ma Light. O le filifiliga lona lua o loʻo taʻua e taua iinei, faʻafetai i le telefoni e faʻamuamua ai le ola o le ola ma le malulu. O le tulaga masani e sili ona lelei ona e ofoina atu le faʻatinoga sili ona paleni, ae talu ai e leai se tasi o nei filifiliga e aʻafia ai taʻaloga, atonu e te manaʻo e sui i le faʻamalama mo naʻo le maua atili o lau masini i luga o le totogi e tasi. 

E fa'afefea ona fa'aagaoioia le fa'atinoga o fa'amatalaga mama Galaxy S23 

  • Alu i le Fa'atonu. 
  • Filifili Tausiga maa ma masini. 
  • Tap le lisi Maa. 
  • Fa'asolo i lalo ma filifili Fa'aopoopo ma'a fa'aopoopo. 
  • Filifili se ofo Fa'ailoga fa'atinoga. 

Filifili le mea e manaʻomia iinei. O lea la i le tulaga o le faasaoina o le malosi maa Malamalama. O le mea e leaga ai, o se faiga faʻafefe i se faʻaaliga e mafai ona e faʻaaoga soo ma e mautinoa e mafai ona faʻaogaina se koli i le pa vave faʻalauiloa. A maeʻa ona faʻagaoioia le faʻamatalaga malamalama, o le faʻatinoga o lau masini o le a faʻaitiitia e tusa ma le 20%, ae e le afaina ai taʻaloga e faʻaogaina ai le Game Booster function mo lenei.

Se laina Galaxy E mafai ona e fa'atau le S23, mo se fa'ata'ita'iga, mai le Mobil Emergency

O aso nei e sili ona faitau

.