Tapuni fa'asalalauga

Fa'asalalauga Fa'asalalau: Ua fa'alauiloa mai e Logitech lana Brio 300 fa'asologa, o le tele o upegatafa'ilagi fa'apipi'i fa'apipi'i ma ta'alo fa'atasi ma Full-HD 1080p iugafono, fa'asa'oga otometi moli ma se masini faaleotele leo-fa'aitiitia mo telefoni fa'anatura ma aoga. O nei mea uma mo se tau manaia. Brio 300 ma le Brio 305 o Web-HD 1080p webcams fa'atasi ai ma fa'atusatusaga maualuga, fa'asa'oga fa'amalama otometi ma se masini faaleotele leo e fa'aitiitia le pisa. Faʻafetai i nei faʻaaliga, e mafai ona vaʻaia ma faʻalogoina tagata auai i vitio e oʻo lava i le le lelei o moli ma le pisa i tua. O Webcam e feso'ota'i i komepiuta e ala i le USB-C, fa'afaigofie ona feso'ota'i ile koneferenisi vitiō. A uma le telefoni, o le fesuia'iina o le faavaa tu'ufa'atasi e maua ai le le faalauaiteleina i tagata fa'aoga ma fa'amautinoa e le pu'eina e le meapueata le tagata fa'aoga po'o latou si'osi'omaga.

O le mamanu fa'atusa o le meapueata e saofagā i se avanoa fa'apitoa e galue ai. E maua i le lanu efuefu malamalama, graphite ma le piniki, o upegatafa'ilagi e fetaui lelei ma isumu ma keyboards Logitech. O le Brio 300 o le ofo aupito lata mai lea i Logitech's web camera portfolio ma lagolagoina le fa'atonuga o galuega o lo'o fa'amamafa ai le fa'aoga faigofie, faigofie ma vave o mea faigaluega.

IT Pulega

Mo 'au IT o lo'o pulea tagata faigaluega ma ofisa o fale, o le Brio 300 webcams e fetaui ma le tele o fa'asalalauga vitiō ma fa'amaonia mo le fa'aoga ma Microsoft Teams, Zoom ma Google Meet. O le Brio 305 e mafai ona faigofie ona faʻapipiʻiina i faʻalapotopotoga ma faʻatautaia mamao e faʻaaoga ai Logitech Sync, ma mafua ai ona itiiti ni talosaga fesoasoani.

Auala i le gafataulimaina

Logitech ua tuuto atu i le fatuina o se lalolagi e sili atu le faauo i le tau e ala i le galue malosi e faaitiitia lona tulagavae kaponi. O vaega palasitika i le Brio 300 ma le Brio 305 e aofia ai le palasitika toe faʻaaogaina e tagata faʻatau, lea e maua ai le ola lona lua i palasitika faʻatau mai mea tuai: 62% i le tulaga o le Graphite, 48% i le tulaga o le Pink ma Off. -Vaega paepae. O le afifiina o pepa e sau mai vaomatua fa'amaonia FSC™ ma isi puna'oa fa'atonutonu.

O oloa uma a Logitech o lo'o fa'amaonia le carbon neutral ma fa'aaoga fo'i puna malosi fa'afouina i so'o se mea e mafai ai. O le tulagavae kaponi o oloa uma a Logitech, e aofia ai le Brio 300 ma le Brio 305, ua faʻaititia i le zero e ala i le lagolagoina o vaomatua, punaoa faʻafouina ma nuʻu ua aʻafia i le tau e faʻaitiitia ai le kaponi.

Tau ma avanoa

Brio 300 ma Brio 305 o loʻo maua i luga o le upega tafaʻilagi Logitech. O le tau fa'atauga fautuaina mo webcams uma e lua o le CZK 1.

O aso nei e sili ona faitau

.