Tapuni fa'asalalauga

I luga o pepa, o loʻo i ai faʻataʻitaʻiga o le faasologa Galaxy O le S23 o se tasi o telefoni sili ona umi "e leai ni gaogao" na gaosia e Samsung. Na ia faʻapipiʻiina i latou i mea e sili ona lelei, e pei o le Armor Aluminum faʻavaa umi o loʻo siʻosiʻomia ai lo latou nofoaga atoa, vai ma pefu tetee e tusa ai ma le IP68 tulaga, poʻo le puipuiga. tioata Gorilla Glass Victus 2 i luma ma tua.

O le mea e sili atu ona maofa o le faʻaogaina lea o le S23 + i le faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga na faia e le lauiloa o le YouTube channel PBKreviews. E leʻi ola le telefoni i lona pa'ū muamua, lea e leʻo faʻamoemoeina mai sea masini. Ae ui i lea, e tatau ona maitauina o le tele o telefoni faʻafuaseʻi e tupu pe a paʻu le masini i se tasi o ona tulimanu ae le o le faʻaaliga e faʻasaga i lalo. O lenei auala o suʻega e mafai ona faʻamatalaina e finau, e fai atu le itiiti.

Ae ui i lea, o le suʻega a le PBKreviews YouTuber na faʻaalia ai faʻailoga, taʻe ma mataʻutia i luma ma tua o tioata tioata. Na aliali mai fo'i Dents i luga o le fa'avaa Alumini Armor. Ae ui i lea, e ui lava i le leaga tele, o le telefoni na faʻaauau pea ona galue e aunoa ma ni faʻafitauli.

I se isi faaupuga, e lelei le puipuia lelei e oʻo lava i se telefoni feaveaʻi faʻamaualuga maualuga teteʻe i luga o pepa. Mo le "plus" ma le faʻataʻitaʻiga faʻavae o le faasologa Galaxy S23 e mafai ona matou fautuaina nei afifiina, mo le maualuga i lena taimi tai.

O aso nei e sili ona faitau

.