Tapuni fa'asalalauga

Ina ua faalauiloa e Samsung le uati atamai Galaxy Watch5 a Watch5 Pro, folafola mai o le a latou lagolagoina le mataʻituina o le vevela o le tino, ae o le galuega e leʻi atoatoa ona atiaʻe seia oʻo i le taimi nei (poʻo le sili atu, na faʻaaogaina le masini tutusa mo isi. faamoemoega). O lea ua fa'ailoa mai e le sau'ai Korea lona taunu'u mai, e aofia ai ma le Czech Republic.

O le mata'ituina o le vevela o le tino e mafai ona avea ma se vaega aoga tele o mea fa'aeletonika fa'aogaina. O se masini e lagolagoina lenei vaega e mafai ona maua ai e le tagata fa'aoga se fa'amatalaga lautele o latou mamanu fa'alesoifua maloloina ma fesoasoani e fuafua pe latou te mama'i pe leai. E mafai fo'i ona tu'uina atu i tagata fa'aoga le tele o fa'amatalaga taua e uiga i la latou ma'i masina, ona o le vevela o le tino o lona fa'ailoga autu.

Samsung na ia faasilasila atu, o lo'o i ai le masini vevela Galaxy Watch5 e Watch5 Pro o le a tatalaina ma faʻaaoga e naʻo le siakiina o lou maʻi masina. Mo lenei mea, o le Cycle Tracking function i le Samsung Health application, lea na faʻamaonia talu ai nei e le South Korean Food and Drug Administration, o le a faʻaaogaina. Ole Si'osi'omaga ole Ta'amilosaga ole a fa'aogaina le algorithm tutusa i luga ole uati e pei o le fa'aoga lona tolu Natural Cycles app. O le fa'aogaina o se fa'amama vevela pa'u infrared, o le a mafai ona fa'agasolo lenei galuega informace e uiga i le ma'i masina fa'apea ma fa'amaumauga autu e uiga i le vevela o le pa'u.

Galuega fou e mata'ituina le vevela o le tino mo le fa'asologa Galaxy Watch5 o le a taunuu i le kuata lona lua o lenei tausaga. I le faaopoopo atu i le Czech Republic ma Korea i Saute, o le a avanoa i isi 30 atunuu, e aofia ai Slovakia, Polani, Hanikeri, Siamani, Austria, Croatia, Slovenia, Farani, Italia, Suitiselani.carska, Sepania, Tenimaka, Nouei, Suetena, Finelani, setete o Baltic, Peretania Tele po o Amerika.

Uati fa'asologa Galaxy Watch5 e mafai ona e faʻatau iinei

O aso nei e sili ona faitau

.