Tapuni fa'asalalauga

Na faʻaalia e Samsung lana telefoni feaveaʻi mo lenei tausaga, lea na matou vaʻaia ai le tele o telefoni Galaxy P23. Apple na faʻalauiloaina ana iPhones 14 ma 14 Pro ia Setema talu ai. I tulaga uma e lua, o nei mea e tatau ona avea ma telefoni sili ona lelei i luga o le maketi. Ae o le fea e sili atu ona malosi? 

I nisi itu, o le lalolagi o faatusatusaga Androidtatou iOS leai se aoga. O faiga e matua ese lava ma e ese le galue ma meafaigaluega latou te faʻaogaina, lea e sili ona maitauina i le faʻaogaina o le RAM, lea e nofo ai iPhones mo le itiiti ifo, Android masini e manaʻomia nisi mea. Ae afai tatou te le faʻaalia nei eseesega, o loʻo i ai pea a tatou faʻailoga eseese e faʻaalia ai se numera tasi e faigofie ai ona tatou faʻamasinoina po o fea le masini e sili atu le malosi. E masani lava o lona uiga o le maualuga o le numera, o le sili atu foi lea o le malosi o le masini.

E faʻaaogaina e Samsung i lona tulaga atoa Galaxy S23 Chip Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 Mobile Platform mo Galaxy, o lona uiga o se vaʻa faʻapitoa e maualuga atu le fua o le uati. Apple ua i lona iPhonech 14 pu A15 Bionic ma v iPhonech 14 Mo le A16 Bionic chip. E tusa ai ma faʻailoga, o le Snapdragon 8 Gen 2 chip e foliga mai e tutusa ma le A15 Bionic chip i le iPhone 14, a itiiti mai i le tele-core iʻuga, e ui lava o loʻo faʻamau i lalo.

Ae ui i lea, e le oʻo i le faʻatinoga o le A16 Bionic chip i le 14 Pro Max, e ui lava e tasi le faʻalavelave - pe a oʻo mai i taʻaloga, e sili atu. Fautuaga Galaxy Ae ui i lea, o le S23 e maua lana lava Snapdragon 8 Gen 2 pu, lea e sili atu le maualuga nai lo lona faʻasoa. O lo'o i ai le taimi ole 3,2 GHz, Mobile Platform mo Galaxy e tatau ona 3,36 GHz. Ae ui i lea, o le a tatou maua se ata saʻo o le faʻatinoga moni naʻo le tele o suʻega, ma o le mea moni o aʻu lava. Ae e le mafai ona manatu o le telefoni feaveaʻi telefoni feaveaʻi o le tasi lea i le laina Galaxy Le S23 oso i luma ma lana faʻatinoga, lea ua leva ona muamua suega faaalia foi I totonu ia i latou, e ausia na o le 1396 points i le suʻega tasi-core ma le 4882 i le suʻega tele-core.

O aso nei e sili ona faitau

.