Tapuni fa'asalalauga

Apple o loʻo galulue faʻatasi ma tagata taʻutaʻua taʻutaʻua mo le tele o tausaga e fatuina ata pupuu e fanaina e faʻaaoga ai iPhones. Na ulufale foi Samsung i lenei matata i le tausaga talu ai ina ua galulue faatasi ma le alii fai ata tifaga Peretania o Joe Wright e faia se ata puupuu e faaaoga ai le telefoni Galaxy S21Ultra. O lea la ua ofi atu le sauai Korea i se faiga faapaaga faapena ma le oscarfai ata tifaga Charlie Kaufman (e lauiloa mo ata e pei o le In the Skin of John Malkovich, Adaptation or Eternal Sunshine of the Spotless Mind) e fai ai se ata pupuu e faʻaaoga ai. Galaxy S22Ultra.

O le Jackals & Fireflies o se ata pu'upu'u e uiga i se fafine o lo'o feagai ma suiga i lona olaga. O le YouTube trailer o loʻo faʻaalia ai o ia e talanoa e uiga i se tagata i vaaiga eseese ma musika piano o loʻo taʻalo i tua. O le tele o vaaiga i totonu o le taavale toso na fanaina i totonu o se siosiomaga pogisa ma e ui lava i le leai o se moli lelei, o vaaiga e matua manaia lava. Ae peitaʻi, a e vaʻavaʻai totoʻa, o le ae matauina o nisi o vaaiga e fai si pisapisao. Ae o le aotelega, o le ata pupuu e foliga sili ona lelei mo le puina i luga o se telefoni. O ai na manatu i ni nai tausaga ua mavae e mafai ona fai ata faapenei (tusa lava pe "na'o" pupuu)?

E le o iloa i le taimi nei po o afea o le a tatalaina ai le ata puʻupuʻu Jackals & Fireflies, ae e ono mafai e Samsung ona tatalaina i le taimi. faatinoga lana fa'asologa fa'ailoga e soso'o ai Galaxy S23, e faʻaalia ai le malosi o ana telefoni pe a oʻo mai i le puʻeina o vitio.

telefoni Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau le S22 Ultra iinei

O aso nei e sili ona faitau

.