Tapuni fa'asalalauga

O tupulaga uma e fa o paso jigsaw Galaxy O le Z Fold "plus minus" e tutusa lava le mamanu o le fa'ailoga, lea o lo'o fa'atasi ai ma se fa'ailoga sili atu pe itiiti fo'i le va'aia i luga o le fa'aaliga fetu'una'i. E mafai ona suia i lenei tausaga, peitaʻi, ona o le faʻaaliga lona lima o le Z Fold5 o le a faʻamanuiaina mai se foliga fou faʻapipiʻi pa'ū.

E lua mamanu fa'aoga autu o lo'o fa'aaogaina i le lalolagi o telefoni feavea'i. O le mea na faʻaaogaina e Samsung o loʻo faʻaalia i le tuʻuina o le faʻaaliga ma lana tioata sili ona manifinifi i se pupuni fufusi. O le mea lea e maua ai le faʻaaliga i totonu o loʻo i ai se faʻailoga loloto ma o le tino o le telefoni o loʻo i ai i se laʻititi laʻititi ina ia vavae ese le faʻavaa mai le isi afa pe a tapuni le masini. O lo'o fa'aogaina e le sau'ai Korea le mamanu fa'amau e tasi mo fa'ata'ita'iga Fold ma Flip.

Ona i ai lea o le mea e taʻua o le pa'ū-foliga faʻatasi, lea e faʻaaogaina e faʻailoga e pei o Oppo poʻo Motorola i totonu o latou gaugau. O lenei mamanu e mafai ai e le faʻaaliga ona punou teisi i totonu o le vaega faʻamau, e maua ai le laʻititi laʻititi ma o le mea lea e sili atu le lamolemole ma le iloagofie.

E tusa ai ma se taʻutaʻua leaker Ice Universe o le 'a Galaxy Mai le Fold5 faʻaaoga lenei lava mamanu. Na faaopoopo mai le leaker e faapea o le sooga fou i le "lima" o le a taofia ai le vai e tetee atu ai i le lona fa ma le lona tolu o Fold ua uma. Atonu o le a tutusa le IPX8 vai faʻafefe. E pei ona taʻua e le upega tafaʻilagi SamMobile, e tatau foi ona aumaia e le fa'ailoga fou le tumau lelei i le fa'aaliga fetu'una'i.

E le tele se mea e iloa e uiga i le Fold5 i le taimi nei, e tusa ai ma faʻamatalaga le aloaia o le a avanoa mataupu i luga o le penisini ma o le a tamoe i luga o se kaseti Snapdragon faapitoa. E foliga mai e faʻalauiloa e Samsung i se taimi i lenei taumafanafana.

Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau Samsung telefoni feaveaʻi iinei

O aso nei e sili ona faitau

.