Tapuni fa'asalalauga

I le tausaga na teʻa nei, na folafola atu ai e Samsung le faasologa telefoni Galaxy S22 ma le S21, paso jigsaw Galaxy Z Fold3 ma Z Flip3, telefoni Galaxy S21 FE ma fa'asologa o laupepa Galaxy O le Tab S8 o le a maua ni fa'afouga se fa i le lumana'i Androidu. Mo le faasologa Galaxy O le S20 o lona uiga o le a avea ma ana faʻafouga mulimuli Android 13, e pei ona tatau ona maua e tolu faʻaleleia OS. I le taimi nei e foliga mai o loʻo saunia e le Korea sauai se mea e ofo tele ai i latou e ona le faʻasologa, ona o loʻo fai mai o loʻo faʻataʻitaʻiina le isi vaega o le One UI 5.1 superstructure i luga.

E tusa ai ma le upega tafaʻilagi SamMobile Ua ola Samsung Galaxy S20, Galaxy S20+ a Galaxy O le S20 Ultra o loʻo faʻataʻitaʻiina i totonu le One UI 5.1 superstructure update, o se mea e sili ona manaia. O le laina fu'a e tolu tausaga na maua ia Novema talu ai mai Androidu 13 o le One UI 5.0 superstructure ua alu ese, lea sa tatau ona avea ma mea mulimuli.

O le faʻafouga ua fai mai e ave le firmware version G980FXXUFHWA1. O le mataitusi H o loʻo faʻaalia ai o se faʻafouga tele lea, ae le o se faʻaleleia atili.

E foliga mai, o loʻo faʻataʻitaʻiina foi e Samsung le One UI 5.1 superstructure i luga o telefoni o le faasologa Galaxy S22 ma se paso jigsaw Galaxy Mai le Fold4. O le a alu sa'o mai le pusa Galaxy S23. E tatau ona aumaia le tele o lau loka filifiliga faʻapitoa poʻo widget maa, faʻatasi ai ma isi.

Telefoni fou Samsung ma le lagolago Androidu 13 e mafai ona e faʻatau mo se faʻataʻitaʻiga iinei

O aso nei e sili ona faitau

.