Tapuni fa'asalalauga

Afai ua uma ona ia te oe se telefoni tuai e te leʻi sefeina tele e tusa ai ma lana maa, atonu o loʻo e feagai ma se maʻi le lelei i le vaitau o le taumalulu. O lona uiga e tape soo pe a fetagofi i le vevela i lalo ole malulu. Ae aiseā ua faapea ai? 

O telefoni fa'aonaponei ma isi masini fa'aeletoroni e fa'aogaina maa lithium-ion, o le lelei o le tele o le vave fa'atumuina, ae fa'apea fo'i le umi o le tumau ma le maualuga o le malosi. I le fa'ata'ita'iga, o lona uiga o le umi o le ola fa'amau i totonu o se afifi mama. A i ai mea lelei, e mautinoa lava e i ai mea le lelei. O iinei, o loʻo matou feagai ma le vevela o loʻo faʻaogaina lea e faigofie tele le maʻa.

O le vevela faʻaogaina o telefoni faʻaonaponei e masani lava mai le 0 i le 35 tikeri Celsius. Ae ui i lea, o le faʻaopoopoga o le vaitau malulu o le maualalo o le vevela e le faʻaleagaina tumau ai le maa, ae o le vevela e faʻaleagaina. I soʻo se tulaga, o le aisa ei ai sona aafiaga i luga o le telefoni e amata ai ona atiaʻe le tetee i totonu. Ole mea lea ole a fa'aitiitia ai le malosi ole maa o lo'o iai. Ae o lona mita foi e iai lona sao i lenei mea, lea e amata ona faʻaalia ai le saʻo. E tusa lava pe faʻaalia lau Samsung sili atu i le 20%, o le a tape.

Ae faapefea lenei mea? 

E lua fa'afitauli fa'afitauli iinei. O le tasi o le faʻaitiitia o le malosi o le maa ona o le malulu, e faʻatatau tonu i le taimi e faʻaalia ai, ae o le isi e le saʻo le fuaina o lona tau. O le eseesega e mafai e le mita ona faʻaalia i le vevela tele e mafai ona oʻo atu i le 30% mai le mea moni. Ae ui i lea, e seasea tupu lenei mea i telefoni fou ma a latou maa o loʻo lelei pea. O fa'afitauli sili ona tele o masini tuai ua le toe malosi atoatoa ma'a.

E tusa lava pe tape lau Samsung, taumafai e faʻamafanafana ma toe faʻaola. Ae e le tatau ona e faia lenei mea i le ea vevela, na o le vevela o lou tino e lava. E mafua ona o le ae faʻaogaina lelei le mita ma o le a iloa ai le gafatia moni o le maa e aunoa ma le faʻasesega o loʻo taʻua. Ae, e tusa lava pe e te le fiafia i ai, e tatau ona e masani ona faʻaaogaina au masini faʻaeletoroni i le malulu pe a matua manaʻomia. 

O aso nei e sili ona faitau

.