Tapuni fa'asalalauga

Masalo e le'i aumaia e Santa le telefoni fou na e mana'o ai, ae atonu e te le'i mana'o fo'i i ai, aua o le telefoni o lo'o iai nei ua lava mo oe. Ae afai ua oo i le Aso Faraile, atonu e te mātauina se faagesegese o ia. O le mafuaaga lena e aoga ai nei fautuaga mo oe i lenei maʻi Android telefoni o le a fesoasoani. 

Tausiga masini 

Tausiga masini o lo'o i totonu Fa'atonu, lea e mafai ona e vaʻai i le tulaga o lau masini pe a uma ona kiliki le lisi. O lo'o fa'aalia e le gata i tusitusiga ae fa'apea fo'i ma se emoticon. Afai e te i fafo atu o le lanu moana ma le lanu meamata, e tatau ona e faʻatalanoaina le faʻataʻitaʻiga i se auala, aua e ono faʻagesegese ai lau telefoni. E i ai se filifiliga iinei Maa, Teuina a Manatu. E ofoina atu filifiliga eseese ma filifiliga taitasi.

Fa'amama le cache 

Atonu e te ofo i lou iloa o le aofaʻi o faila le tumau e mafai ona faʻaalu gigabytes o le avanoa e teu ai lau masini. E le gata i lea, afai o loʻo e faʻaogaina nisi o masini fou a Samsung e le o toe iai se microSD slot, e te ono misia lenei nofoaga. O masini vaeluagalemu po'o mea maualalo e le o iai i le aufaipese pito i luga e mafai ona amata fa'agesegese pe a tumu le cache. Ae ui i lea, o le tapeina ma le avanoa avanoa e mafai ona toe faʻaleleia. E tupu foi o nisi taimi e mafai ona ita ai polokalama ma uepisaite mo nisi mafuaaga. O le fa'amama o le cache e faigofie ona fa'aleleia nei fa'afitauli. Ma le isi, o lenei gaioiga e le o se mea e tatau ona e faia i aso uma. E tasi i nai vaiaso uma e lava, ma naʻo le tele o faʻaoga faʻaoga. I lalo o le ae maua ai se faʻagasologa i le auala e fai ai lenei mea. 

  • Su'e le ata o le app e te mana'o e fa'amama le cache.  
  • Taofi lou tamatamailima mo se taimi umi.  
  • I le pito i luga taumatau, filifili le faailoga "i".  
  • Fa'asolo i lalo ma tap le lisi Teuina 
  • Kiliki i luga Fa'amanino manatua i le pito i lalo taumatau e tape uma faila le tumau o loʻo teuina e le talosaga

Fa'afou ile polokalame fou e maua  

E tatau ona e mautinoa i taimi uma o loʻo e faʻaogaina le polokalama fou fau poʻo le puipuiga malu o loʻo avanoa mo lau telefoni. Google o lo'o fa'amalieina pea le faiga i fa'asologa fou ta'itasi Android, e maua ai le faʻatinoga sili atu ma le faʻafefe. O le fa'afou i se fa'aoga fou e mafai ai fo'i ona fa'asa'oloto le lelei o le polokalamavaetolu i totonu o le masini, lea e mafai ona fesoasoani i le utaina vave o talosaga ma faʻaleleia le suavai o le tino lava ia.

O kamupani tetele uma ua alu talu mai aso muamua o le faiga Android o se auala umi ma o lea ua latou matele e faʻasaʻo soo faʻafouga polokalame mo latou telefoni. O le vaega pito sili ona lelei o le toetoe lava o faʻafouga uma, o nei tagata gaosi oloa e taumafai e faʻaleleia atili le faʻatinoga ma le faʻalelei o le faiga faʻavae i luga o faʻamatalaga a tagata faʻaoga. O Samsung, aemaise lava, o loʻo faia se galuega sili ona lelei o le taʻavaleina o paʻu saogalemu masina ma faʻafouga fou OS i ana masini uma i se taimi talafeagai.

Toe amata le masini  

I aso na fai ai le pulega o le manatua o le system Android sili atu le leaga ma o telefoni na oʻo mai ma se aofaʻi faʻatapulaʻa o le RAM, na fautuaina e le au atamamai le toe faʻafouina i aso uma e faʻamautinoa ai a latou faʻatinoga sili. E ui lava e le o toe tupu lenei mea, ae o loʻo faʻaauau pea le manatu o le toe amataina o le masini ia le itiiti ifo ma le tasi i nai aso. E mafua ona o lenei laasaga o le a faʻasaʻoloto ai punaoa o loʻo nofoia e tusi talosaga o loʻo taʻavale i tua, ma faʻaleleia atili ai le faʻaogaina o le tino, aemaise lava mo masini maualalo poʻo taugofie ma Android, lea e le o mai ma le tele o le RAM. Ae i luga o telefoni fou ma sili atu ona mamana, o le faʻaleleia o le a le faʻaalia.

Fa'asa'oloto le teuina  

Aua ne'i fa'atumu uma mea e teu ai lau telefoni aua e mafai ona afaina tele ai lona fa'atinoga ma fa'agesegese tele ai. O le iʻuga, o galuega faʻavae e pei o le tatalaina poʻo le faʻapipiʻiina o polokalama, taʻalo vitio, ma isi mea o le a umi atu nai lo le masani ma o le telefoni o le a malolo faʻafuaseʻi i lalo o ia uta. Alu i le Fa'atonu -> Teuina i totonu o le masini ma siaki le aofaʻi o avanoa avanoa. I le isi itu, e mafai ona e suʻeina le "teu" i totonu o lau masini Faʻatonu e suʻe ai le filifiliga talafeagai.

O lea la, aloese mai le faʻaaogaina o le sili atu i le 80% o le gafatia e teu ai, aua o le telefoni ma le faiga faʻaoga lava ia e manaʻomia e uiga i le 5 i le 8 GB o avanoa avanoa e galue lelei ai. Ina ia fa'asa'oloto le avanoa, e mafai ona e tapeina faila e le mana'omia, aveese fa'aoga le mana'omia, ma tape uma ata ma vitiō o lo'o lagolagoina i le ao. E mafai fo'i ona e fa'aogaina le app e fa'amama vave ai le fa'aogaina o mea, ata fa'alua, faila tetele, ma faila fa'asalalau e le mana'omia Faila mai Google.

Ave'ese talosaga e le'i fa'aaogaina  

Ave'esea talosaga tuai ma le fa'aaogaina i luga ole masini fa'aoga Android o le a le i ai se aafiaga tuusao i lona faatinoga, ae o le a faasaoloto le avanoa talafeagai i le teuina e taua mo le faagaoioiga lelei o le masini. E le gata i lea, afai e tele au polokalama o loʻo faʻaauau pea i tua, o le aveeseina o latou o le a faʻasaʻoloto ai punaoa taua ma fesoasoani e faʻaleleia le faʻaogaina o le faiga. O telefoni feaveaʻi a Samsung e mafai lava ona faʻailoaina oe i na talosaga e faʻafefe tele ai le maa i tua, ma e mafai ona e tape faʻamalosi pe, ioe, aveese saʻo.

O aso nei e sili ona faitau

.