Tapuni fa'asalalauga

O le a le mea fa'aoga atamai atamai? O se uati atamai ioe. Afai o le telefoni ua uma Galaxy e te umia ma faʻamoemoeina se Samsung smartwatch i lalo o le Kerisimasi, o lea o le a e iloa ai pe o le a lau laasaga muamua e tatau ona foliga. O lenei faʻamatalaga e faʻatatau i uati o le faasologa Galaxy Watch4 e Watch5 s Wear OS. 

A uma ona ki le uati, o le mea muamua e oso i luga ma lona faamau o le lisi o le gagana filifilia. Na'o le solo o lou tamatamailima i luga o le fa'aaliga pe, i luga o se fa'ata'ita'iga lagolago, fa'ata'amilo le bezel (Watch4 Classic) tusi i Czech ma filifili ai. O le a fesili le faiga mo se faamaoniga. Ona filifili lea o le atunuu poʻo le itulagi i le auala lava e tasi. I lo matou tulaga, o le Czech Republic. E tatau ona e toe amataina le masini ma le filifiliga talafeagai.

A maeʻa ona toe amata, e tatau ona e faʻaauau i luga o le telefoni i le app Galaxy Wearmafai. Afai e le o iai, fa'apipi'i mai Galaxy faleoloa iinei. E te le tau amataina, ma e vave ona iloa e le masini o loʻo lata ane se uati fou Galaxy Watch. Na te silafia fo'i le fa'ata'ita'iga. Ona tuu lea o le Connect. Mulimuli ane, e tatau ona malilie i auala eseese. Filifili so'o se ofo e tusa ai ma ou mana'oga Aʻo faʻaaogaina le talosaga, Na o le taimi lenei pe Aua le faatagaina.

Ona siaki lea o le numera o loʻo faʻaalia e lau telefoni ma lau matamata ia te oe. Afai e tutusa, filifili ile telefoni Faamaonia. E faʻaauau pea i le download software ma le mafai ona sainia i lau tala Samsung. Afai e te manaʻo e mafai ona e faia, a leai e mafai ona e faaseʻe lenei laasaga. Ae o le ae leiloa i nisi o galuega tauave e fesootai i ai. E mafai lava ona e malilie i le auina atu o faʻamatalaga faʻamaonia ma auala eseese. Aemaise lava, i le kalena ma le pule mo le faia ma le mauaina o telefoni ma SMS.

E soso'o mai le setiina o le uati, e na'o sina taimi e alu ai ma saini i lau Google account. E mafai ona e toe faamisi lenei mea pe a manaʻomia. Ona e filifilia lea o talosaga e te manaʻo e sii mai i lau masini ma ua maeʻa. O le uati o le a amataina se taulaitu i le auala e galue ai ma o le telefoni o le a ofoina atu ia te oe e faʻapitoa le mata o le matamata ma isi filifiliga. Ole taimi nei e mafai ona e maua lau uati fou Galaxy Watch amata fa'aaoga tatau i le taimi lava lena.

E faapefea ona seti le telefoni v Galaxy Watch 

A uma mea uma, o le telefoni o le mea muamua lea e te vaʻaia i luga o se uati. Fa'afefea ona seti le mata uati i Galaxy Watch, e mafai ona faia i ni auala se lua - tuusao i luga o le uati pe sili atu i luga o le telefoni. Afai e te manaʻo e alu i le auala e sili atu ona lavelave, taofi lou tamatamailima i luga o le mata uati mo sina taimi. O le faʻaaliga e faʻateʻa ese ma e mafai ona e amata taʻavale i mea o loʻo avanoa. Afai e te fiafia i se tasi, na o le tago i ai ma o le a seti mo oe. Ae afai o le filifilia e ofoina atu sina tikeri o le faʻapitoa, o le ae vaʻai i se filifiliga iinei Fetuuna'i. A e filifilia, ona mafai lea ona e filifilia tulaga taua ma aso e faʻaalia i faʻalavelave, e masani lava o nai uati faʻailo i luga o le telefoni. O nisi foi e ofoina atu isi lanu lanu ma isi filifiliga pe a e faʻamatalaina i latou i lenei filifiliga.

Ina ua uma ona tatala le talosaga Galaxy Wearmafai i luga o lau telefoni, o le a faʻaali atu ia te oe le tele o filifiliga, o fea e te filifilia ai le lisi vili. O lenei e mafai ona e filifili mai le paleti tutusa o mamanu ma sitaili e pei o le uati, ae sili atu le manino iinei. A e filifilia se tasi, e mafai foi ona e faʻavasegaina iinei. O mea uma e mafai ona e suia o loʻo faʻamatalaina iinei. O filifiliga teuteu e sili atu ona faigofie i luga o se faʻaaliga tele.

A uma loa ona e kiliki i luga Fa'atonu, o lau sitaili e otometi lava ona lafo ma seti i luga o uati fesoʻotaʻi. I le pito i lalo o le ae maua ai foi le filifiliga e maua ai foliga vaaia faaopoopo. O nisi e totogi, o isi e maua fua.

E te le'i mauaina i lalo o le laau Galaxy Watch? Faatau mai la iinei

O aso nei e sili ona faitau

.