Tapuni fa'asalalauga

I le Google Play Store o le ae maua ai se numera tele o talosaga uma e mafai ma faʻamoemoega eseese. O le mea lea e le o se mea e ofo ai le tele o talosaga o le a maua lo latou faʻaogaina aemaise lava i le Kerisimasi. I le mataupu o aso nei, o le a tatou faailoa atu ai le lima o i latou.

logo Kerisimasi

I se faapuupuuga, e na o le tasi lava Santa, o lea e i ai se tulaga lamatia o le a le taunuu i lou fale i le taimi e tatagi ai le logo i tafatafa o le laau. O le mea e lelei ai, o loʻo i ai le Christmas Bell app e faia ai le galuega a Santa mo ia - pau lava le mea e tatau ona e faia o le filifili lea o le leo e te manaʻo ai ma seti mea uma e te manaʻomia.

La'uina ile Google Play

Koluse dj

Ua e fiu i pese o lo'o pa'a mai le leitio ma le televise? E mafai ona e DJ i le laau ma fa'afiafia au pele i au lava pese fa'afefiloi lima. O se talosaga e taʻua o Corss DJ - dj mixer app, lea e galue i se auala e pei o se faʻamafanafanaga faʻafefiloi, o le a fesoasoani ia te oe i lenei mea. E mautinoa o le a e iloa lelei le puleaina o le talosaga i se taimi lata mai.

La'uina ile Google Play

Totogi!

E mafai fo'i ona e ta'alo fa'afiafia ma e pele ia te oe i tafatafa o le la'au. O se ta'aloga lea e fa'ailoa ai e le app se sao mo oe ma e tatau ona e mate. O le upu e tatau ona e mateina o loʻo faʻaalia i luga o le faʻaaliga o le telefoni feaveaʻi, lea e te uuina i lou muaulu ina ia na o isi e mafai ona vaʻaia. Ona e fesili atu lea ia i latou, ma e fua i tali e tatau ona e mateina po o ai oe.

La'uina ile Google Play

Kerisimasi Cartalofa

E sili atu oe o se tagata pese pese mai le salafa o le lalolagi? Faʻaleleia lou agaga Kerisimasi i le polokalama Kerisimasi Carols, lea o le a taina ai nisi o pese Kerisimasi sili ona lauiloa. I lenei tulaga, ua na o le fati. O lo'o fa'afou pea le faletusi pese.

La'uina ile Google Play

Paʻu

Ua tatou iloa uma lava o le Kerisimasi e tatau ona avea ma aso malolo o le filemu. Ae matou te iloa lelei le faigata o le ausia moni o lenei mea. Afai e te lagona le atuatuvale, popole poʻo soʻo se isi lagona le fiafia i le lotolotoi o le matagofie o aso malolo, taumafai e faʻamalo le manava i le Breathe app. O iinei o le ae maua ai se vaega o faʻamalositino masani manava e faʻamautinoa e toe faʻafoʻi oe i Zen.

La'uina ile Google Play

O aso nei e sili ona faitau

.