Tapuni fa'asalalauga

O se tasi o luʻitau sili o loʻo feagai ma le telefoni feaveaʻi i aso nei o le leai o se mea fou. Aʻo faʻasolosolo faʻapitoa telefoni feaveaʻi, e faʻaitiitia ma faʻaitiitia le taua o eseesega i le va o faʻataʻitaʻiga mai tagata gaosi oloa eseese. O lona uiga foi, mo le tele o tagata, o le faʻaleleia i se telefoni fou e le o se fiafiaga e pei ona masani ai. Ma i le taimi nei Galaxy O le S23 o le a avea ma faʻataʻitaʻiga atoatoa o lenei tulaga. 

E ui lava o Samsung o le taʻutaʻua sili ona lauiloa ma o se tasi o kamupani sili ona faʻaaloalogia i le lalolagi, Galaxy O le S23 e foliga mai e leai se mea e matua'i ese mai le fa'ata'ita'iga Galaxy S22. O lona uiga o tagata ua uma Galaxy O tagata e ona S22 e leai se mafuaaga tele e faʻaleleia ai. O le fa'afitauli lea o lo'o maua e le to'atele o tagata fiafia a le kamupani i aso nei. Ae ua uma ona matou vaʻaia ma isi tagata gaosi oloa, mo se faʻataʻitaʻiga ma Apple. Faatasi ai ma ia, e le mafai ona e iloa le mamanu (ma mo lena mea meafaigaluega) eseesega i le va o augatupulaga e tolu o ana telefoni (iPhone 12, 13, 14).

O le mea moni, o Samsung o loʻo taofiofia lenei tulaga ma taumafai e taulaʻi i luga o telefoni feaveaʻi e matua ese lava. I le uma, e na o le pau lea o le gaosiga i luga o le maketi o loʻo ofoina atu i le taimi nei ni faʻailoga gaugau eseese se lua i luga o le lalolagi atoa. AT Galaxy Na faʻaaoga e le S22 Ultra le mamanu tuai o le Note series, ae o loʻo faʻafouina pea mo le S series. Peitai, e le tatau ona tupu lenei mea i le tausaga a sau.

Na'o se suiga mana'omia 

I le faaopoopo atu i le leai o ni suiga tetele, o le tau e mafai foi ona avea ma se mataupu Galaxy S23. E pei ona taʻua, o tau a Samsung o loʻo tumau pea le le suia i tausaga talu ai nei, e pei o isi tagata gaosi oloa ua amata ona faʻaititia a latou tau e sili atu ona tauva. O lona uiga o lena Galaxy O le S23 e foliga mai e taugata pei o le Galaxy S22, pe a le sili atu le taugata nai lo Apple, atonu e le manaia ia i latou o loʻo suʻeina se faʻatauga sili atu ona taugofie o le telefoni sili ona faʻaogaina. I le isi itu, e tuʻuina mai e le kamupani ia i matou le tele o ponesi, e pei o le toe faʻaola mo masini tuai poʻo free headphones, ma isi.

O se tasi o mafuaʻaga e faʻaleleia ai e tagata a latou telefoni feaveaʻi o le mauaina lea o tekinolosi sili ona lata mai ma sili. Galaxy S23, peitaʻi, i se faʻatusatusaga Galaxy O le S22 e foliga mai e le ofoina atu soʻo se faʻalautelega faʻatekonolosi tetele. Talu ai o le mea fou e faʻamoemoe e sau ma se Snapdragon chipset i maketi uma i le lalolagi atoa, atonu o le mea moni e na o le pau lea mo tagata Europa o loʻo iai nei. Galaxy S22 o se tasi o faʻamalosi e faʻaleleia mai le faʻataʻitaʻiga Exynos. O meapueata e tatau foi ona faaleleia atili. Ae o le averesi o le a tau le iloaina.

Po o le a lava le faʻataʻitaʻiga, o loʻu taimi Galaxy O le S23 e le fa'aosofia ai le tele o le naunautaiga e pei ona ou manatu muamua ai. E mafua ona e foliga mai e toetoe lava a tutusa le mamanu ma le Galaxy S22 (sei vagana ai le vaega o mea pueata), o le a le toe taugofie ma o le a le ofoina atu soʻo se alualu i luma faatekinolosi pe a faʻatusatusa i le faasologa o le tausaga. Ae ui i lea, o lenei mea e masani ai mo telefoni feaveaʻi a Samsung. Talu ai ona o le S22 faʻasologa na aumaia ai faʻaleleia atili, a itiiti mai i le tulaga o le Ultra model, o le 2023 faasologa o le a faʻaleleia atili. Nai lo lena, atonu e tatau ona tatou amata tulimatai atu i le isi Galaxy S24, lea e ono aumaia ai tala fou fou.

E mafai ona e fa'atau telefoni fa'atauva'a a Samsung iinei, mo se fa'ata'ita'iga

O aso nei e sili ona faitau

.