Tapuni fa'asalalauga

Google talu ai nei na tuʻuina atu se ata vitio paleni YouTube Music mo lenei tausaga. O lea la ua ia lomia se mea fou, o le taimi nei e uiga i lana masini suʻesuʻe. E tusa ai ma Google, o le suʻesuʻega o lenei tausaga o le "pe mafai ona ou suia". Na ia faaopoopo mai o tagata o loʻo faʻaogaina lana masini suʻesuʻe o loʻo "sailia ni auala e suia ai i latou lava ma toe faʻafouina le lalolagi o loʻo siomia ai i latou, mai le suia o galuega i le sailia o ni vaaiga fou i le olaga."

O le vitio e lua minute, lea na tuufaatasia mai faʻamatalaga mai le Google Trends web service, e aofia ai le tele o faʻamatalaga pop culture, e aofia ai Top Gun: Maverick (mo le "auala e avea ai ma se pailate tau"), In the Heart of the Acquiring Oscarma, le tagata pese Lizzo i le Emmy Awards, le Carnival i Rio, le faʻalauiloaina o le Blue Origin rocket, poʻo taimi taʻaloga eseese, e pei o le litaea o tagata taʻalo tenisi Roger Federer ma Serena Williams. O le a faʻalogoina foʻi upu a se fafine Ukrainian e uiga i le uiga o le saʻolotoga mo tagata Ukrainians na tofotofoina i taua.

O loʻo iai foʻi ata o le Masiofo o Peretania o Elisapeta II, na maliu i lenei tausaga, ma fai mai upu: “O suiga ua avea ma mea faifai pea. O le auala tatou te taliaina ai e faʻamatalaina ai lo tatou lumanaʻi." Ma o le a le mea na sili ona e su'eina i le Google search engine i lenei tausaga?

O aso nei e sili ona faitau

.