Tapuni fa'asalalauga

A'o o'o mai i le fa'ai'uga o le tausaga, ua o'o i le taimi e amata fa'asoa atu ai mea silisili i mea fa'aoga, oloa, polokalama ma fa'afiafiaga ua tatou fiafia i ai i le 2022. Na'o le masina talu ona amata le palota mo polokalama sili ona lelei ma ta'aloga ile Google Play, ua uma ona tatou iloa i'uga. O lea la, afai o lo'o e mafaufau po'o a suafa sili o lo'o i totonu o le Google app store, o le auala lea e iloa ai. 

E pei lava o le tausaga talu ai, na vaevaeina e Google ana faʻailoga ma le Vaega Filifilia a le Tagata Faʻaaoga i ana lava vaega, ia mautinoa e tuʻufaʻatasia taʻaloga taʻitasi poʻo taʻaloga. I le tulaga o talosaga, o le faailoga autu na alu i le ulutala Dream by WOMBO, ma mo se mafuaaga lelei. O le tausaga 2022 o le tausaga o le atamai faʻapitoa ma o le numera o faʻaoga faʻapipiʻi e faʻamaonia ai. Na mafai ona aoina mai le silia ma le 2022 miliona sauga ina ua maeʻa lona faʻalauiloaina i le amataga o le 10.

I le filifiliga o tagata faʻaoga, na manumalo i le tulaga muamua i talosaga BeReal. E ui lava o loo i luga Androidu mo le toeitiiti atoa le tolu tausaga, na na o le mafai ona oʻo atu i mata o tagata lautele i le 2022. I se auala, o lenei amataga lemu na fesoasoani i le app, aua e le pei o isi viral sensations e pei o le Clubhouse (e te manatua lava?), O valaaulia e le afaina iinei , ma sa maua vave le talosaga ma mo tagata uma. Pe o le a faʻaauau lenei manuia i le 2023 o loʻo tumau pea ona vaʻaia. I le auala, BeReal faʻasalalau o le app sili ona lelei o le tausaga i Apple.

Ae mo taaloga, o le tausaga nei e manumalo Apex talatuu feaveaʻi, ma i itu uma e lua, o Google ma tagata fa'aoga. O lenei fetuunaiga o le faateleina lauiloa EA's battle royale ua mafai ona faʻaliliu le taʻaloga taʻaloga i smartphones e aunoa ma le leiloa o le mea e faʻapitoa ai, e tusa ai ma Google. E ui lava i nisi o mea sese muamua, o le ulutala na Androido loʻo e manuia, e ui lava o faʻamatalaga a tagata faʻaoga e faʻaalia ai o loʻo i ai pea le avanoa mo le faʻaleleia atili i le vaega o faʻalavelave. Ma ioe, na faalauiloa foi e Apex o le taaloga sili ona lelei o le tausaga Apple.

O polokalame sili ona lelei ile Google Play ile 2022:

O ta'aloga sili ona lelei ile Google Play ile 2022:

O aso nei e sili ona faitau

.