Tapuni fa'asalalauga

Ua faʻailoa mai e Samsung o loʻo aumaia le Voice Focus i le tele o telefoni feaveaʻi. O le ata na faʻaalia i luga o le telefoni ia Mati i lenei tausaga Galaxy F23 5G ma faʻalauteleina i faʻataʻitaʻiga ile masina mulimuli ane Galaxy M33 5G ma Galaxy M53 5G. Ua o'o mai nei i telefoni fa'asologa Galaxy A.

O loʻo aumaia e le Korea sauʻai le faʻaaliga Leo Focus i telefoni ma le One UI 5.0 faʻafouina Galaxy A33 5G, Galaxy A53 5G a Galaxy A73 5G. O le fa'aaliga e fa'aleleia ai le lelei o le leo i taimi o telefoni i pito uma e lua, ina ia manino le leo mo le tagata vala'au ma le fa'alogologo. E faia lenei mea e ala i le fa'amamaina o le pa'o i tua ma fa'ateleina leo. O le mea sili e uiga i ai, o loʻo galue foʻi ma taʻutaʻua vitio ma leo valaʻau polokalame pei o Google Meet, Microsoft Teams, WhatsApp ma Zoom.

O lo'o fa'agasolo atu nei le fa'aaliga i tagata fa'aoga Galaxy A33 5G, Galaxy A53 5G a Galaxy A73 5G i Initia. E le o iloa i le taimi nei po o afea e vaʻaia ai e isi maketi. E o'o lava i le tele o telefoni feavea'i e mafai ona maua i le lumana'i.

Ua folafola mai e Samsung e faʻafouina i se faʻamaumauga mautu o le Androidmo le 13 o loʻo alu ese mai le One UI 5.0 superstructures mo telefoni taʻua o le faasologa Galaxy Ma o le a ia tatalaina ia Tesema, ae na ia faia i lenei masina. Na alu ese o ia i lenei vaiaso faalogoe faamoemoe o ia e seevae Androidu 13/One UI 5.0 o le a mae'a i le fa'ai'uga o lenei tausaga.

Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau telefoni Samsung iinei

O aso nei e sili ona faitau

.