Tapuni fa'asalalauga

Apple o loʻo lipotia mai o loʻo faia suiga i le sapalai filifili mo vaega iPhone i Saina. Ma nai lo le suʻeina o NAND flash modules mai le kamupani faʻapitonuʻu YMTC (Yangtse Memory Technologies Co), ua lipotia mai o loʻo mafaufau e faʻatau na meataalo manatua mo iPhones i le lumanaʻi mai Samsung.

E tusa ai ma le upega tafaʻilagi a le DigiTimes na taʻua e le 'auʻaunaga SamMobile o fuafuaga nei mo iPhones "Saina" e sau i le tausaga a sau. Apple atonu na muamua fuafua e faʻatau 128-layer NAND chips mo iPhones i le lumanaʻi mai le YMTC. E ui lava o lenei fofo e faʻatekonolosi i le tele o augatupulaga i tua atu o le tasi na ofoina mai e Samsung, e tusa ma le lima le taugofie. Ae ui i lea, o le Cupertino smartphone tele e foliga mai o loʻo tauivi e tausisia tulafono a Amerika, atonu o le mea lea na filifili ai e sui le YMTC ma Samsung.

O le YTMC o loʻo i ai nei i luga o le lisi a Amerika o mea e taʻua o tagata e le o faʻataʻitaʻiina mo tekinolosi manatua, o lona uiga o loʻo i ai ni tapulaʻa i le auala e mafai ai e kamupani a Amerika ona fegalegaleai ma galulue ma le kamupani. Apple masalo e mana'o o ia e 'alofia ni fa'alavelave e ono tula'i mai i le la felagolagoma'i ma ia. pe afai latou informace 'upega tafaʻilagi e saʻo, e mautinoa lava o se tala lelei lea mo le pisinisi manatua a Samsung.

Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau telefoni Samsung iinei

O aso nei e sili ona faitau

.