Tapuni fa'asalalauga

E leʻi umi talu ona faʻaalia e Qualcomm lana kaseti fuʻa fou Snapdragon 8 Gen2, na toe faʻaalia le telefoni i le Geekbench benchmark ina ua mavae ni nai vaiaso Galaxy S23 Ultra. O le taimi lenei o le lomiga Europa, lea - e pei lava o le lomiga Amerika Galaxy S23 - faʻamalosia e Snapdragon 8 Gen 2 nai lo le Exynos pu.

Na faʻaalia e Geekbench 5 o le Europa lomiga Galaxy O le S23 Ultra o loʻo i ai le igoa faʻailoga tutusa e pei o le American ("kalama"), lea e faʻamaonia ai o le telefoni (o loʻo tauaveina le numera faʻataʻitaʻiga SM-S918B) o le a maua i luga o le konetineta tuai ma le Snapdragon 8 Gen 2 chip. na faʻaalia atili o le telefoni o le a faʻaalia le 8 GB o le faʻaogaina o manatuaga (peitaʻi, e foliga mai o le a naʻo se tasi o suiga e mafai ona manatua) ma o le polokalama o le a faʻaogaina i luga. Androidi le 13

Galaxy Na maua e le S23 Ultra le 1504 points i le suʻega tasi-core ma le 4580 points i le suʻega tele-core, lea e laʻititi laʻititi nai lo le mea na maua. Amerika lomiga. Ae ui i lea, o nei fuainumera e le tatau ona mamafa tele ona e foliga mai na ausia i luga o se faʻatauga muamua o le telefoni. O le fa'atauga fa'atauga e mafai ona fa'apea ona tu'uina atu ai se 'ese'ese - atonu e maualuga atu - fa'atinoga fa'ailoga.

Fa'asologa fa'ailoga a Samsung Galaxy S23 atonu o le a faʻaalia i totonu Fepuari i le tausaga a sau. Afai o le a faʻamalosia e le Qualcomm's new flagship chip, ma e foliga mai o le ai ai, o le fesili o le a le mea o le a tupu i le Exynos chipset. Atonu e manaʻomia e le Korea sauai se taimi e atiaʻe ai se Exynos fou ma sili atu mo le faʻaaogaina i le lumanaʻi, pe faʻaitiitia ai ona faʻamoemoega ma faʻaoga le Exynos faʻasologa i telefoni "e le o ni fuʻa", e le gata i lea ma isi tagata gaosi oloa.

telefoni Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau le S22 Ultra iinei

O aso nei e sili ona faitau

.