Tapuni fa'asalalauga

O le talosaga a Samsung mo ata puʻe ata na faʻalauiloaina i nai vaiaso talu ai Fesoasoani meapueata maua se fa'afouga fou. E aumaia ai se ata malosi e fetaui ma le Material You design language, o lona uiga o le lanu autu o le app o le a faʻafetaui i le pepa puipui na e filifilia i lau telefoni. Galaxy.

O le talosaga i le lomiga fou 1.0.00.5 ua avanoa nei i le faleoloa Galaxy Faleoloa. Ae paga lea, e le faʻatatau i atunuu uma o le lalolagi, e aofia ai le Czech Republic, ae e mafai ona sii maia mai isi punaoa (faʻataʻitaʻiga mai le APKMirror, ae naʻo se kopi tuai o loʻo maua iina). E taua le maitauina o le talosaga o loʻo lagolagoina nei e naʻo telefoni faʻasologa Galaxy S22 tamoe i luga Androidi le 13/Tasi UI 5.0 (Ae ui i lea, e tatau ona faʻalauteleina le lagolago i isi masini i le lumanaʻi Galaxy).

Fausiaina e le 'au i tua (ae tutoatasi mai) le lauiloa Good Lock modular app, o le app e ofoina atu le tele o tulaga maualuga mo le mea pueata masani. Faatasi ai ma isi mea, e mafai ai e oe ona faʻateleina le saoasaoa o le tapuni, liliu otometi HDR i luga pe tape, amata puʻeina vitio i le ata ata poʻo le setiina o numera o ata e ave i le taimi. I le faʻaopoopoga i lenei mea, o loʻo i ai i le Samsung le isi talosaga mo faʻasologa o mea puʻeata, e taʻua o le Expert RAW, lea na maua foi se mea fou i nai aso ua tuanaʻi. lata.

O aso nei e sili ona faitau

.