Tapuni fa'asalalauga

E oo mai le taimi e taumafai ai le toatele o i tatou e sefe pe a mafai. Ua leva ona i ai fautuaga "faamoemoe lelei" o feʻaveaʻi i le lalolagi atoa e mafai ona avea le toʻatele oi tatou ma milionea pe a na ona tatou taofi le faʻatauina o kofe i le ipu, taofi le 'ai avoka, ma faʻaleaogaina Netflix. Ae o le mea moni afai e te manaʻomia le faʻapolopolo e tusa lava pe le tumau, o le faalēaogāina o Netflix e mafai ona avea ma se taulaga e mafai ona gafatia. Afai la e te le iloa pe faʻafefea ona faʻamalo Netflix, o le auala lea.

E faʻafefea ona faʻamalo Netflix i luga ole laiga

O se tasi o auala e fa'aleaogaina ai Netflix o le fa'aleaogaina lea o lau fa'amatalaga - po'o le le fa'amaonia - i luga o le upega tafa'ilagi i luga o lau komepiuta po'o le telefoni feavea'i. E le gata i lea, o lenei auala e lautele mo tagata uma, e tusa lava po o le a le faiga faʻaogaina latou te faʻaogaina i luga o latou masini. E fa'afefea ona fa'aleaogaina Netflix?

  • Muamua, faʻalauiloa Netflix i lau 'upega tafaʻilagi' upega tafaʻilagi. Afai e te le'i saini i lau teugatupe, faamolemole saini.
  • Kiliki i luga o lau faʻailoga faʻailoga i le tulimanu pito i luga taumatau ona kiliki lea i luga o le Account.
  • O lea la o le a ese le faagasologa e faalagolago pe e te manao e faalēaogā pe na o le suia o lau saofaga.
  • Afai e na'o lou mana'o e sui le tau, kiliki Suia le saofaga i le vaega o lau saofaga.
  • Ma le mea mulimuli, pau lava le mea e tatau ona e faia o le filifili lea o le tau e manaʻomia ma faʻamaonia.
  • Afai e te manaʻo e faʻamalo atoatoa Netflix, nai lo le Suia le Faʻasalaga, kiliki le Faʻamalo le Sui Usufono e maualuga teisi i le vaega o Sui Usufono & Pili. Mulimuli ane, kiliki i le Complete cancellation.

Fa'afefea ona fa'aleaogaina le lesitala i auaunaga fa'asalalau ma sui auai i feso'ota'iga lautele

Atonu e te mana'o e fa'amavae mai le tele o auaunaga fa'asalalau - pe o ata tifaga po'o musika - o se vaega o lau su'esu'ega. O nisi, i le isi itu, amata se numera numera, lea latou te sailia pe faʻafefea ona faʻamalo Netflix, faʻafefea ona faʻamalo Instagram, pe manaʻo e faʻamalo Twitter, mo se faʻataʻitaʻiga. O le auala e tape ai se tala e mautinoa lava e ese mo auaunaga taʻitasi ma fesoʻotaʻiga lautele. O le su'eina o fa'atonuga ta'ito'atasi e mafai ona umi ma faigata, ae o lo'o i ai se itulau e mafai ona e maua ai fa'atonuga mo le fa'aleaogaina toetoe lava o auaunaga avanoa uma ma feso'ota'iga lautele.

O le upegatafa'ilagi lea e ta'ua Teutupe, lea e te manaʻomia naʻo le tuʻuina atu o le igoa o le auʻaunaga poʻo le fesoʻotaʻiga lautele e te manaʻo e faʻamalo lau tala i le fanua suʻesuʻe i luga o le itulau autu, kiliki le ulufale, ma mulimuli i faatonuga i luga o le mataʻitu.

O aso nei e sili ona faitau

.