Tapuni fa'asalalauga

Pe a ma le fa vaiaso talu ai, na faʻafuaseʻi ona faʻaalia e Samsung se version beta o le Androidu 13 fa'aopoopoga One UI 5.0 mo le telefoni Galaxy A52. O le vaiaso mulimuli ane na ia maua ai le beta lona lua. Ole taimi nei e foliga mai e le o toe mamao ona tuʻuina atu lea e le Korea sauʻai se faʻafouga ma Androidem 13 i le isi telefoni feaveai ogatotonu Galaxy A52s 5G.

E pei ona taʻua e le upega tafaʻilagi SamMobile, Samsung i luga Galaxy O le A52s 5G o loʻo faʻataʻitaʻiina i totonu le faʻamaumauga mautu o le One UI 5.0. E tusa ai ma ana faʻamatalaga, o le suʻega firmware o loʻo i ai le version A528BXXU1CVJ1 ma fai mai e faʻataʻitaʻiina faapitoa i Initia (beta versions mo Galaxy A52).

Samsung pro Galaxy A52s 5G e le pei Galaxy E le'i tatalaina e le A52 le polokalame o le One UI 5.0 beta, ina ia mafai ona fa'asa'olotoina se fa'amatalaga ma'ai sa'o mo ia. E tusa ai ma lana fuafuaga faʻafouina mo maketi Siamani, Korea i Saute ma Meleisia, o le a maua mulimuli ane i lenei tausaga.

Manatua na tatalaina muamua e Samsung le polokalama One UI 5.0 beta mo le faasologa Galaxy S21, S20 ma Note20, telefoni feaveai Galaxy Z Flip/Z Flip 5G, Z Flip3, Z Flip4, Z Fold2, Z Fold3 ma Z Fold4 ma mea ua taʻua muamua. Galaxy A52. Fautuaga Galaxy S21, o le tausaga talu ai ma lenei tausaga "benders" faʻapea foʻi ma telefoni Galaxy S21FE a Galaxy A53 5G o le a latou maua se lomiga mautu mulimuli ane i lenei tausaga. Sei o tatou faʻaopopo i le amataga o le vaiaso talu ai, na faʻaalia ai e Samsung se faʻamaumauga mautu mo le faasologa Galaxy S22.

Fa'asologa telefoni Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau le S22 iinei

O aso nei e sili ona faitau

.