Tapuni fa'asalalauga

O le ta'uta'ua i le lalolagi atoa o le telefoni feavea'i o WhatsApp o lo'o fa'atupuina le tasi vaega ma le isi talu ai nei ina ia maua ai ona tagata tauva. Mo se faataitaiga, i le eria fa'alilolilo pe emoticons. O lea la ua fa'ailoa mai o lo'o galue e fa'aopoopo le aofa'i o tagata o lo'o auai i le talanoaga fa'avae.

Ole numera o tagata auai talatalanoaga na faʻateleina mai le 256 i le 512 ia Iuni ma o le taimi nei WhatsApp e tusa ai ma le saite WABetaInfo o lo'o galue e fa'aluaina lea numera. O su'ega beta filifilia ua amata ona maua le fa'aaliga fou, ma e le o toe umi ae fa'aavanoaina mo tagata lautele.

O se talatalanoaga fa'atasi ma le 1024 tagata auai o le a tutusa lelei lava ma tapulaa muamua. O le a e vaʻaia nisi feʻau ma o au savali o le a oʻo atu i le tele o tagata. Ole tapula'a fou ole a fa'atatau ile fa'aoga o lo'o fa'agaoioi i fa'alapotopotoga tetele.

Afai e te manatu o le 1024 tagata i le tasi vaega talatalanoaga e tele, atonu e te ofo i le iloa o se tasi o tauva autu a WhatsApp, Telegram, e mafai ai ona e faaopoopo atu i le 200 tagata auai i le vaega lava e tasi. O lea numera tele e talafeagai mo pisinisi tetele pe afai e te faʻaogaina le vaega mo faʻasalalauga. I lenei tulaga, e mafai ai ona e auina atu se feʻau poʻo se faʻamatalaga i se numera tele o tagata i le taimi e tasi.

O aso nei e sili ona faitau

.