Tapuni fa'asalalauga

O le vaiaso talu ai, na faʻalauiloa ai e Samsung se faʻafouga fou talosaga ata Tomai RAW, lea na aumaia le lagolago ua leva ona folafola mo telefoni Galaxy Note20 Ultra, S20 Ultra ma Z Fold2. Ae ui i lea, ua oʻo mai nei i le malamalama e le lagolagoina e le talosaga mulimuli se tioata telephoto.

SamMobile website fa'apipi'i le Expert RAW i luga Galaxy S20 Ultra ma Note20 Ultra ma maua ai o le app i le tausaga talu ai "esque" Ultra e le aoga i le telephoto lens. I le taimi lava e tasi, e lelei mea uma i le Ultra lona lua. E le o manino i le taimi nei pe aisea ua tupu ai lea tulaga pe a tutusa uma telefoni feaveaʻi ata. Ae ua ofoina atu lena mea Galaxy O le S20 Ultra o lo'o i ai se fa'ai'uga mata'utia telephoto (48 vs. 12 MPx). I le isi itu, afai e mafai e le talosaga ona faʻagasolo faʻamatalaga mai le telefoni 108MPx telefoni, e tatau ona aoga ma le 48MPx sensor.

E faʻamoemoe, o le a faʻafouina e Samsung le app e aofia ai se tioata telephoto i le lumanaʻi Galaxy Na galue le S20 Ultra ona e foliga mai e leai se mafuaʻaga (a itiiti ifo i luga o se meafaigaluega) e le faia. O le fa'aoga e mafai ai e tagata fa'aoga ona fetuutuunai lagona, tapuni saoasaoa, paleni pa'epa'e ma le autofocus, ma fa'aalia ai se histogram. O ata na pu'eina e mafai ona fa'asa'o ile talosaga Adobe Lightroom. Na ia fa'aalia i luga o le telefoni i le tausaga talu ai Galaxy S21 Ultra.

O aso nei e sili ona faitau

.