Tapuni fa'asalalauga

I le amataga o Setema na ia tuuina atu Apple le tupulaga fou o latou iPhones. O le mea moni, na latou faʻatupuina le vevesi, e le gata ona o mea fou i le iPhone 14 Pro faʻataʻitaʻiga, ae ona o le tele foi o suiga na faia i le faʻataʻitaʻiga autu, o lona uiga o le iPhone 14. Na oʻo atu foi i le matou ofisa faatonu, o lea. e mafai ona matou aumaia se iloiloga fa'amoemoe i ai Androidu. 

E alu e aunoa ma le fai atu e ui lava o telefoni Samsung e sili ona faʻatau atu i le lalolagi pe a oʻo mai i le vaega telefoni feaveaʻi, e Apple manino taavalevale. Afai e taʻitaʻia Samsung aemaise lava i le faʻatau atu o masini taugofie, Apple fa'atusa, e fa'atau atu le tele o ana fa'ata'ita'iga sili ona taugata. A uma, o le telefoni taugofie e leai se tasi, e ui lava o iinei iPhone SE 3rd tupulaga, lea na o le toe faʻaaogaina o tekinolosi tuai ma e foliga mai e le o se faʻatauga lelei tele i soʻo se auala.

O le faʻaaliga o se faʻalavelave tele 

iPhone 14 e sili atu ona pa'ū i le tulaga faʻavae, aua e leai se faʻamatalaga - Pro, Max ma Plus. O lea e pipii i le 6,1" faʻaaliga. Apple ae ui i lea, o lenei tausaga na ia tipiina ai le tamaʻi faʻataʻitaʻiga ma suia i le faʻataʻitaʻiga Plus, e peiseai na ia auai i le taʻaloga o le tulaga o faʻaaliga tetele, ma o le mea lea o se fesili pe o le a le umi o le a mafatia ai tagata faʻatau i lenei "tamaʻi" masini. Lalolagi Androide sili atu oe pe a uma, e ui lava o Samsung foi Galaxy O le S22 o loʻo ofoina atu le lapoʻa tutusa, o se mea tulaga ese i le faila a le kamupani gaosi Korea i Saute, aua e oʻo lava i faʻataʻitaʻiga o le faasologa. Galaxy Ma ua latou tetele.

O le faʻaaliga o le iPhone 14 e manaia i le tepa muamua, ae o ana tekinolosi e le oʻo lava i le taimi nei, ma o le mea moni o se faʻafitauli. E leai se fua fa'afouga fetuutuuna'i ma e le o'o i le 120 Hz. O lona uiga pe afai ua e masani i lou tulaga Android masini e maualuga atu le tele o taimi, o le faʻaaliga iPhone 14 o le a toso tele ou mata. E ui ina lamolemole ma vave ia fa'afiafiaga, ae o le fa'aaliga fa'atekonolosi e fa'afefe ai.

Ioe, e leai se Dynamic Island, na o se tipi faigofie Apple toe mamanuina i le tupulaga iPhone 13. O lea e leai se suiga iinei. E te ola pea Apple fa'aagaga fa'apolopolo mo na'o le fa'aoga i le 14 Pro fa'ata'ita'iga, e ui lava e fa'atatau i le fa'aogaina o lenei galuega iPhonech foliga, e le afaina tele aua e matua leaga lava. O le mea moni, o loʻo tuʻuaʻia e le kamupani lenei mea i le leai o se suiga faʻafouina o isi faʻataʻitaʻiga. Ae na mafai ona ia tuʻuina atu le iPhone 14 a itiiti mai le tasi mai le iPhone 13 Pro, lea e le amata ile tasi Hz, ae ile 10Hz. Ae ui i lea, leai, e tatau ona lava se faʻaoga mo tagata masani, afai latou te mananaʻo atili, tuʻu latou totogi.

Fa'atinoga ma se fa'ailoga fesili 

Po o le a lava lau mea Android fa'atasi ai ma so'o se chipset, e le mafai e Apple ona fa'atusaina ma ana meataalo A o lo'o iai nei. Ae e tele lava ina mafua ona o le eseesega i le faiga, o lea e tatau ai lava ona manatua i se tulaga faapena o apu ma pea o loʻo faʻatusatusa (toetoe lava tautala moni). Ae ona o le faaletonu chip Apple suia lana taʻiala ma e leʻi tuʻuina le pito i luga A16 Bionic i le iPhone 14, naʻo le A15 Bionic chip, lea na tuʻuina atu faʻatasi ma le iPhone 13 Pro, e sasa i totonu ia i latou. O lea la o le pu lea, ae le o le mea lea o loʻo i ai i le iPhones 13, lea e itiiti ifo le faʻataʻitaʻiga autu.

E pei lava o le faavalevalea e foliga mai, e le afaina tele, mo le taimi nei. iPhone 14 e le tautevateva, e lele lelei mea uma o i ai, e le manava, e na o sina mafanafana. A uma mea uma, e oʻo lava i masini ma Snapdragon 8 Gen 1. RAM manatua Apple e le fa'aalia aua e le tatau ona tatou matua popole i lona tele. I le tasi itu, e sa'o o ia, aua iOS e le pei o ia o se tagi tele ia te ia Android. iPhone O lea la 14 ei ai le 6 GB o le RAM, ae ave lena mea o ni faʻamatalaga faaopoopo ma leai se uiga.

I se tulaga patino, o le umi o le masini e fesoʻotaʻi ma le faʻatinoga. O se faʻalavelave faʻalavelave e mafai ona taulimaina e oʻo lava i le 3279mAh maa iPhone 14 o a isi telefoni e 5000mAh maa. O le mea moni o se aso atoa o le fa'aoga masani lea o le ai ai pea sina sua o totoe i le faaiuga. Apple na'o le iloa lelei o le fa'atinoga ma le tele o le maa lelei ma le faiga fa'aogaina, e tatau ona fa'ailoa. Ae ui i lea, e moni lava e mafai ona e mauaina telefoni i luga o le maketi e umi atu, ma e naʻo le fale o Apple lava ia i foliga o Max faʻataʻitaʻiga (ma toe faʻaopoopo nei).

Meapueata e leai se suiga tele 

Apple taumafai i le mea sili i le tulaga lelei o ana ata pue iPhone, ma na ia manuia. E maua ai fa'ai'uga fa'atuatuaina ma fa'amaoni, i tulaga lelei ma sina pisa ma fa'ata'ita'iga lelei. Ae o lana tioata ultra-lautele-angle o loʻo faʻafefeina lava itu, e faʻatapulaʻaina lona faʻaogaina, ma Apple o lea e le amanaiaina pea le telephoto lens, lea e ofoina atu foi e le ua taua Galaxy S22. O le fesili la o le a le mea e te manaʻo i ai - o le lelei ma le faʻamaoni o le faʻaaliga o vaaiga, poʻo le tele o filifiliga ma le fatufatuaʻi pe a taʻalo i le zoom?

O se fesili tele iinei, aisea e tulituliloa ai pea le tulaga lelei o le taunuuga, ae i le faaiuga o le tele o a tatou ata o loʻo tumau pea i totonu o le telefoni feaveaʻi, ma afai tatou te lolomi se mea, tatou te lolomiina i se lapoʻa e le fa'aalia le tulaga lelei o le meapueata i le iuga. Ma o tioata o le iPhone 14 e sili atu ona faʻaalia e le toʻa. E iloa lenei mea pe a galue ma le telefoni i luga o se mea mafolafola ( laulau) ma pikiina palapala. Ma e le manaia pe aoga foi, aua e le mafai ona e aloese mai le fufuluina pea o tioata.

Apple ae ui i lea, o loʻo toe taʻua ai le tele o taimi na faʻaleleia atili ai le lelei o ata mai le iPhone fou, e oʻo lava i tulaga maualalo. Ae a e faʻaleleia se mea ua uma ona lelei, e le mafai ona e vaʻaia le eseesega i le mata le lava, ma e foliga mai o le tulituliloaina o numera, e leai se isi mea. I le auala, o loʻo i ai pea naʻo le lua 12 MPx mea pueata, leai 48 MPx pei o le 14 Pro faʻataʻitaʻiga. Ae o le mea na manuia ai Apple o le faiga faʻatinoga. E le talitonuina le lelei o lona faʻamautuina e mafai ona galue e tusa lava pe tamoʻe. A uma, vaai mo oe lava.

O le tau o se faʻafitauli 

A aunoa ma se faʻalavelave le manaʻomia ma faʻatasi ai ma se vaaiga faʻamoemoe, e tatau ona fai atu o iPhones o ni telefoni manaia e le faʻatusalia i la latou faʻatinoga ma le polokalama lagolago. Ae ua latou leiloa nisi o na meafaigaluega, aemaise lava pe a oʻo mai i a latou faʻaaliga. Afai tatou te vaʻavaʻai i le tau, tatou te aʻe i luga aʻe o le 20, lea o le a faʻamoemoeina ai se mea e sili atu (o le iPhone 14 autu tau 26 CZK). O le mea moni e leai se latou tioata telephoto e matua malamalama lelei, e le aofia i le vaeluagalemu, ma e na o le tulaga masani o iPhones, e tusa lava pe tau i le pito sili ona maualuga.

Pe a ou tu i tafatafa o le tasi ma le isi iPhone 14, Galaxy S22 (CZK 21) a Galaxy Mai le Flip4 (CZK 27), o laʻu filifiliga e matua manino lava po o fea telefoni ou te alu i ai. E ui lava o lea Galaxy S22 telefoni tele, e moni lava e le manaia e pei o ia lava iPhone 14. O le mea e lelei ai, o lo'o ofoina mai a itiiti mai o le so'o mata. E tusa lava pe leai se paso a Samsung i le taimi nei, ae o se masini tulaga ese, muamua ma malie lea e tuʻu saʻo e le kamupani lava ia iPhones. Ma na te iloa foi pe aisea ua ia faia ai, ma e mafua ona e mafai ona ia tautala i lalo le au fana faalotolotolua. Ae o le fesili pe o naunau le au fai apu e tuua le lalolagi pa matagofie mo lenei mea iOS.

Telefoni Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau le S22 iinei

Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau mai Flip4 iinei

Apple iPhone 14, mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau iinei

O aso nei e sili ona faitau

.