Tapuni fa'asalalauga

A'o fa'asili atu ona fetu'una'i ma fe'avea'i a tatou galuega, e fa'apea fo'i le fiafia i masini e lagolagoina ai le sitaili "galuega mai so'o se mea". Ma o se tasi oi latou o le telefoni feaveaʻi fou a Samsung Galaxy Mai le Fold4. O fautuaga nei e 5 e fa'aaoga tatau e fa'ateleina ai lau (ae le gata) galuega fa'atino.

Fai atili i se fa'aaliga lautele ma se telefoni mama

O le Gagana lona fa, e ui ina lautele teisi (ae laʻititi foi) o loʻo faʻapipiʻi lava e pei o ona muamua, ma e laʻititi foi le mamafa ma e sili atu ona manifinifi ma pine. A fa'aalia, o lona fa'aaliga e sili atu ona lautele e ofoina atu se poto fa'atofu e mafai ona fa'aliliu ai lou si'osi'omaga o lo'o iai nei i se avanoa faigaluega i so'o se taimi, so'o se mea.

Galaxy_Z_Fold4_tipy_1

Fa'afetai i le mata 7,6-inisi, e mafai ona e fa'asa'o lelei pepa e tumu i tusitusiga. E pei o se tamai laulau, e mafai ona e taulimaina le tele o galuega eseese i le Fold fou e sili atu ona lavelave nai lo le na o le faitau pe lafo i-meli.

Galaxy_Z_Fold4_tip_2

Ua fa'alauteleina fo'i le fa'aaliga i fafo o le telefoni ina ia fa'afaigofie atili ai ona fa'aoga. O lona lautele ua faʻateleina aʻo faʻaititia lona umi, o lona uiga o le fua faʻatatau e tutusa ma le telefoni masani. E le gata i lea, o le masini ua sili atu ona manifinifi pe a gaugau, lea e saofagā i le sili atu le uu. Faʻafetai i le lautele lautele, e mafai ona e fiafia fiafia i le tele o galuega, e pei o le taina poʻo le matamata i vitio, e aunoa ma le tatalaina o le telefoni.

Galulue lelei mai soʻo se mea ma faʻaleleia le tele o galuega

O le tele o galuega a le Fold 4 ua matua faʻaleleia. Faatasi ai ma le lau lautele, o le galuega fou ma le Multi window e fesoasoani ia te oe e fai ai galuega mamao vave ma lelei - pei o le faʻaaogaina o se komepiuta. O le laulau autu e foliga ma galue e pei o le mea e masani ona e vaʻai i luga o se komepiuta. E mafai ona e fa'aopoopo i ai polokalame e masani ona fa'aoga, ma o le a fa'aalia ai fo'i polokalame uma na fa'asaoina o ni mea e fiafia i ai.

E mafai ona e faʻaogaina atoatoa le faʻaaliga lautele e faʻaaoga ai le faʻaogaina o le Multi window function, lea e mafai ai ona e faʻaalia i luga o le tolu faamalama i luga i le taimi e tasi. Afai e te manaʻo e tatala se isi app aʻo e faʻaogaina se isi, naʻo le toso mai le taskbar i le itu poʻo le pito i luga poʻo le pito i lalo o le lau. E faigofie fo'i ona e fesuia'i mata i le va o talosaga pe suia fo'i le fa'atulagaina o lau e fa'aaoga ai le fa'aoga fa'aoga fa'aoga.

Galaxy_Z_Fold4_tipy_4

Afai e iai sau fa'afefiloi o polokalame e te fa'aoga fa'atasi, o le fa'aoga fa'atasiga e mafai ona fa'asaoina ai lou taimi. Fa'atasi ai, e mafai ona e fa'asaoina e o'o atu i le tolu tusi talosaga o le tasi vaega i le laulau autu. O lenei fa'aaliga e fa'asaoina oe i le fa'alavelave o le fa'alauiloaina o polokalama ta'itasi ma va'ai i mea ta'itasi i luga o le vaeluaga.

Ia maua le mea sili mai galuega ma taʻalo mai itu uma

E pei o le Flip4, o le Fold4 e iai le Flex mode e mafai ai ona e maua le tele o mea mai itu uma. Mo se faʻataʻitaʻiga, e ala i le faʻaogaina o le tele o galuega, e mafai ona e faʻatautaia le tele o talosaga i le taimi e tasi. E mafai ona e fa'aogaina le tasi fa'amalama o le lau mo se telefoni vitiō ma le isi mo le tusiaina o fa'amatalaga a'o e iloiloina mea o le fonotaga o galuega.

Galaxy_Z_Fold4_tipy_5

O se malologa e tutusa lava le taua ma le galue lelei. I se taimi faapena, taumafai e liliu le lau e tumu i tusi talosaga ma matamata se vitio i luga o le faʻaaliga fafo e malolo ai. Faatasi ai ma bezels manifinifi ma se fua faʻatatau ua sili ona lelei mo faʻaaliga fafo, e mafai ona e maua se poto faʻafuaseʻi e matamata i ata vitio. Faatasi ai ma le Flex mode, e mafai ona e fa'avasegaina lau Gagana e fetaui lelei ma so'o se tulaga.

Galaxy_Z_Fold4_tip_6

Fa'aoga le S Pen mo galuega vave ma sa'o

Faatasi ai ma le S Pen stylus mo Fold4, e mafai ona e pulea lelei lau masini feaveaʻi e pei o loʻo e galue i se kiore komepiuta. E mafai ona e tusia faʻamatalaga i luga o le faʻaaliga tele e pei o luga o se laulau, ma e mafai foi ona e kopi vave ma faapipii tusitusiga, sootaga poʻo ata.

Galaxy_Z_Fold4_tip_7

Pu'e galuega, ta'alo ma mea uma i le va

O galuega eseese a le Fold fou e matilatila i le galuega ma fafo. I le taimi o lau malologa, mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e fiafia e matamata i vitio poʻo le taʻalo i taʻaloga i luga o se faʻaaliga tele, faʻafefe e faʻaalia ai au mea i le olaga. O fa'amatalaga laiti ae taua e pei o le meapueata i lalo o le fa'aaliga e fesoasoani e fa'aitiitia fa'alavelave ma fa'atagaina oe e fa'atofu atoatoa oe i le ta'aloga.

Galaxy_Z_Fold4_tipy_8

E le gata i lea, e mafai ona e faʻaogaina le faʻaaliga tele pe a puʻeina ata. O se masini ata sili atu ma le fa'aleleia atili o iugafono e mafai ai ona maua ata maualuga i le ao ma le po. E ala i le ki o le Ufiufi mata mua'i galuega, e mafai e le ata ona siaki i le taimi lava e tasi le va'aiga i luga o le fa'aaliga fafo, ae o le Capture View galuega e mafai ai ona e toe iloilo ata na pu'eina a'o fa'aogaina le meapueata.

O le isi vaega tele e fa'aogaina ai le Capture View o le Zoom Map. O le tasi e iai le tele o le "zoom map" e otometi lava ona fa'agaoioia i totonu o le Capture View area pe a fa'asolo le meapu'eata tua i le 20x pe sili atu, e mafai ai ona e fa'atusatusa le fa'aoso-i totonu ma le ata muamua i autafa. O le su'eina o se mea e masani lava ona faigata pe a fa'asolo i totonu, ona ua fa'aitiitia le lelei ma fa'agaoioiga laiti e foliga malu ai le meapueata. Peita'i, o le fa'afanua lapo'a tele e fa'afaigofie ai ona su'e lau mataupu ma pu'e le ata atoatoa.

Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau Fold4 iinei

O aso nei e sili ona faitau

.