Tapuni fa'asalalauga

O le telefoni fe'au ta'uta'ua Messages ua iu lava ina maua i isi polokalame talatalanoaga. I totonu, e le o toe mamao ae mafai e Google ona tali saʻo i feʻau o le RCS (Rich Communication Services).

I le aluga o tausaga, o le "fe'au tusitusia" ma feʻau faʻasalalau ua avea ma se tasi o auala autu tatou te fesoʻotaʻi ai le tasi i le isi. Ae ui i lea, o se faʻafitauli laʻititi e mafai ona tulaʻi mai i le taimi o lenei fesoʻotaʻiga, o le i totonu o talatalanoaga "vave" e pei o le pisi o talanoaga faʻalapotopotoga, e le faigofie i taimi uma ona taʻu le feʻau o loʻo tali atu i ai se tasi.

O le tele o polokalame talatalanoaga ua foia lenei "mea itiiti" i se tasi ituaiga poʻo se isi. Mo se faʻataʻitaʻiga, e ofoina atu e Slack ni filo e faʻaauau ai talanoaga i luga o se autu e ese mai le isi vaega o talanoaga potu talatalanoaga. O isi polokalame e pei o le iMessage ma le Discord e fa'atagaina oe e filifili se fe'au e tali atu i ai, e masani lava ona fa'aopoopo sina sitaili ma fa'amatalaga i lau fe'au pe a lafo.

Mai le au'ili'iliga a le upegatafa'ilagi o tala fou fou 9to5Google, e foliga mai o Google o loʻo sau ma se tali tutusa, o se tali arrow icon e faʻaalia pe a umi ona e tapuni i luga o se savali patino. O le taina o le aikona o le a tu'u ai lau fe'au i luga a'e o le ta'i fa'apogai fa'atasi ai ma le Fa'aleaogaina fa'amau ina ne'i suia lou mafaufau, a leai e mafai ona e tusia lau fe'au e pei ona masani ai.

O le vaega e foliga mai ua lava mamao i le atinaʻe e mafai ona lafo ma maua tali e ala i le RCS, faʻatasi ai ma tali o loʻo faʻaalia i luga o le upega tafaʻilagi o Tala Fou. E pei ona e fa'amoemoeina, o le fe'au tali e aofia ai se mua'i va'aiga o le ulua'i fe'au ma le igoa o le na lafo. O le kiliki i luga o le muai vaaiga o le a ave ai Savali i le uluai savali. O nisi tagata fa'aoga o le app on Reddit  o loʻo lipotia (ma e le o ni suʻega beta, latou te fai mai) ua maeʻa ona oʻo mai le faʻaaliga, o lea e foliga mai ua amata ona taʻavale e Google i nai aso ua tuanaʻi. E tatau ona vave o'o atu ia te oe.

O aso nei e sili ona faitau

.