Tapuni fa'asalalauga

E masani ona fai mai o afea Apple na te faia se mea, e mulimuli ane tagata uma ia te ia. Ma e tele lava le moni, vaʻai faʻataʻitaʻiga, aveese le 3,5 mm jack poʻo le aveese o le uta mai le afifi. Ma ioe, o loʻo faʻafetaui foi Samsung ia Apple. Ole taimi nei ua sau le Cupertino sau ma se mea fou i le vaega tipi e taʻua o Dynamic Island mo le iPhone 14 Pro ma le Pro Max. O se suitulaga mo le masani lautele lautele ua masani ona matou vaʻaia i luga o iPhones talu mai le iPhone X. Mata e mafai e le Dynamic Island ona avea ma aga fou a Apple o le a latou androide mafai ona mulimulitaia e le au gaosi telefoni?

Le faʻaleleia o ata tipi i luga o telefoni feaveaʻi ma Androidem

Ua matou o mai mamao mai telefoni fe'avea'i mafiafia, fa'aaliga 16:9 WVGA ma fa'amau fa'asinomaga fa'aletino. Ae ui i lea, o la latou atinaʻe e leʻi faigofie e pei o le iPhones. Sa telegese ma sa faia foi e Samsung se sao i totonu.

iPhone_androidovy_telephone_illustration_image_

I tulaga o le mamanu, iPhones ua leva ona faʻaalia e se mafiafia pito i luga ma lalo bezel ma le Touch ID faamau i lalo. Na ia aumaia se suiga taua i le 2017 iPhone X, o lo'o i ai le fa'aaliga uma, fa'aitiiti-pepa fa'aali ma se va'aiga tipi e tu'u ai le meapueata fa'asaga i luma ma fa'alogo mo le faiga fa'apitoa e tatala ai foliga ID.

I le lalolagi AndroidNa e amataina le vaitau o le suiga i faʻaaliga e leai ni faʻaaliga i le 2016 ma le Xiaomi Mi Mix smartphone, ae o lenei faiga na amata na o le tausaga mulimuli ane i le taunuu mai o telefoni Samsung. Galaxy S8 ma LG G6. O le mea muamua sa i ai se faʻaaliga faʻapipiʻi ma le faʻaaliga o le 18,5: 9, aʻo le mea mulimuli sa i ai se laulau mafolafola ma se faʻaaliga o le 18: 9, ae o loʻo i ai uma faʻailoga manifinifi nai lo isi. androidtelefonipoto o le taimi. Ole fua ole lau-i-tino ole telefoni na avea ma metric "vevela", ma 90% o le mea sili lea i lena taimi.

Otioti ma androido nei telefoni na amata ona faʻaalia i le 2018 ma na faʻasalalau e kamupani Xiaomi ma OnePlus. I le taimi muamua, sa lautele e pei o le ata tipi iPhone (tagai eg Xiaomi Mi 8, OnePlus 6 poʻo Pocophone F1), ae e leʻi umi. Androidaua na iloa e le au gaosiga o le tipi a le iPhone e lautele ona o le faʻaogaina o le Face ID e manaʻomia ai. luga Androidmo se tasi mafuaaga po'o se isi, e le'i maua le tatalaina o foliga ma pipii tagata uma i le faitau tusi tamatamai lima.

One_Plus_7_Pro
OnePlus 7 Pro

O se taunuuga, na vave ona lafoaia e le au gaosi lenei mamanu. Nai lo o se tipi lautele, sa sau se ata tipi mata'u, lea na faʻaitiitia ai le vaega o loʻo nofo ai mai le faʻaaliga, ma na lava le avanoa mo le meapueata pito i luma. O nisi faʻailoga na mananaʻo e aveese le faʻailoga mai le faʻaaliga atoa ma faia ni ata puʻe selfie pei o le OnePlus 7 Pro. I le faaiuga o le 2018, na sau ai le tele o le telefoni feaveaʻi Huawei ma se ata tipi, ma o le mamanu na vave faʻaaogaina e isi tagata gaosi oloa, e aofia ai Samsung, ma tumau pea le lauiloa e oʻo mai i le aso. Manatua o le Korea sauai na faʻaaogaina mo le taimi muamua i se faasologa Galaxy S10, faʻalauiloa ile amataga ole 2019.

Dynamic Island o se mea fou fou i le vaega tipi

Apple o lea ua iu lava ina aveese tipi ma sui i androidli'o "fana". O i latou ia na muamua maua lenei mamanu iPhone 14 Pro ma Pro Max. Ae ui i lea, o loʻo faʻaaogaina pea e le kamupani le Face ID ma ona faʻalogo uma, o lea e le mafai ai e se tipi liʻo faigofie. O lea na filifili ai ona tagata mamanu e "alu lautele" ma faia se tipi e pei o piliki e mafai ona suia le lapoʻa i togafiti faʻapitoa. E mafai ona faʻalautele le umi e faʻaalia, mo se faʻataʻitaʻiga, faʻamatalaga faʻafefe pe a e taliina se telefoni pe faʻafesoʻotaʻi taliga, ae faʻapea foʻi i le lautele e tuʻuina atu ai faʻamatalaga faʻamatalaga pe a faʻalogo i musika poʻo se telefoni. Ose auala poto e fa'afoliga ma fa'aoga se elemene meafaigaluega e le gaoioi.

O avanoa o le faʻaaogaina o lenei vaega e matua lautele lava, faʻaopoopo i le mea ua taʻua i luga, e mafai foi ona faʻaalia le taimi, maa ma le faʻatonuina o tulaga, auala o loʻo sau mai Faafanua e aunoa ma le tatalaina o le talosaga lava ia, faʻamatalaga patino pe a faʻaogaina le masini faaleotele leo poʻo le mea pueata, faʻamaoniga o totogi e faaaoga ai le auaunaga Apple Totogi ma, mulimuli ae le itiiti, siaki le taimi e taunuu ai le taʻavale Lyft. Ole tele o polokalame a isi vaega e mafai ona fa'aogaina, ma e foliga mai o le a tele isi mea o le a fa'aopoopo i le lumana'i.

O le a ia maua Android se mea faapena?

E foliga mai o se mea e pei o le Dynamic Island i se taimi vave pe mulimuli ane o le a o mai ai nisi telefoni feaveaʻi Androidem. E mafai ona faʻamoemoeina mai faʻailoga fou e pei o Xiaomi, Vivo poʻo Oppo. I le tautala e uiga ia Xiaomi, e leʻi atoa se vaiaso talu ona faʻalauiloa le laina iPhone 14, na mafai e se tagata faʻapitoa ona faʻaogaina se fesuiaiga i luga o le Dynamic Island i luga o se tasi o telefoni a le sauai Saina. e sulu, o lea o le faatinoga aloaia o le a pro androide le tatau ona avea lenei gaosi oloa ma faafitauli.

Afai o le piliki tipi i le lalolagi Androide maua, na'o le taimi e ta'u mai ai. Talu ai le tele androidE pei o le tele o tagata gaosi oloa i aso nei o loʻo unaʻia a latou telefoni ina ia leai se faʻailoga (o loʻo latou o atu i le ala puʻeata faʻaalia), matou te le o vaʻaia lava lena mea.

Telefoni Samsung Galaxy e mafai ona e faʻatau mo se faʻataʻitaʻiga iinei

O aso nei e sili ona faitau

.