Tapuni fa'asalalauga

Fa'aoga sili Androidu 12 na tuʻuina atu e Samsung ma le igoa One UI 4.1 na faʻaalia mo le taimi muamua i le faasologa. Galaxy S22. O se tasi o foliga fou o le RAM Plus, faʻatagaina oe e tuʻu ese se vaega o le teuina o lau telefoni e avea ma RAM virtual. I le talitonuga e tatau ona fesoasoani lenei mea i le faʻatinoga, ae o le mea moni o le galuega e mafai ona i ai le faʻafeagai. 

I le tulaga o le faasologa sa matou tofotofoina Galaxy Matou te leʻi feagai ma se faʻafitauli tutusa i le S22. E oo lava i le faatonu e le mafatia i le faʻagesegese ona o le gaioiga o le RAM Plus Galaxy S21 FE 5G lea e 4 GB seti mai le amataga. Ae pei ona fai mai le mekasini Androidleoleo, o lea na maua ai e ana faatonu le tele o pou i luga o faʻasalalauga o loʻo taʻua ai le RAM Plus o le tagata solitulafono o le faʻagesegese o telefoni e le gata o le S series, ae faʻapea foi M, lea ua uma ona faʻapipiʻiina le One UI 4.1 ma faʻaoga tupe meataalo Exynos.

RAM Plus e le mafai ona tape e le polokalama 

E pei ona latou taʻua foi, ina ua maeʻa le faʻaaogaina o le RAM Plus, na vave ona ola telefoni ma, e tusa ai ma i latou, na amata ona amio e pei ona tatau ona latou amio ai. O le faʻafitauli e le mafai ona e faʻamalo le RAM Plus aua e naʻo le ofoina atu o tulaga taua e mafai ona e faʻaagaga mai lau teuina - i le tulaga. Galaxy O le S21 FE 5G o le 2, 4 ma le 6 GB. A o latou tusitusi i luga o le upega tafaʻilagi XDA Faʻatupulaia, e tatau ona e faʻatautaia le poloaiga ADB mai le komepiuta ma naʻo le tasi (iinei e te maua, faʻafefea ona faʻapipiʻi le ADB i luga Windows, Mac ma Linux). 

Faamolemole ia matau e te faia le faiga lea i lou lava tulaga lamatia ma e tatau ona e faaleoleo lau masini ae e te lei faia. Faʻatasi ai ma lau telefoni e fesoʻotaʻi atu i le ADB i luga o lau komepiuta, tuʻu le poloaiga lenei i totonu o le laina:

ramplus

Ona toe amata lea o lau telefoni. A uma ona toe ki, alu i Fa'atonu -> Tausiga maa ma masini -> Manatu -> RAMPlus. Aʻo leʻi faia le faʻatonuga, sa ia te oe le filifiliga e sui ai le tele o le RAM virtual na e faʻaogaina i le tele o lau masini e faʻatagaina. E tatau ona e vaʻai i se filifiliga iinei e seti ai mai le 0GB i le 16GB faʻalagolago i lau masini. Afai e te filifilia le 0GB ma toe faʻafou lau telefoni, ua e faʻamalo le ata ma e tatau ona e vaʻai i lau polokalama o loʻo faʻavavevave - seivagana ua e manatu o loʻo e feagai ma se faʻagesegese, a leai e leai se aoga e fai ai lenei mea.

O le mea lea i le tepa muamua, e aoga le galuega ma matou te le iloa se faʻafitauli i lona faʻagaoioia. Ae e moni e faʻalagolago i le faʻaogaina patino o le masini. Ae ui i lea, atonu o loʻo nofouta Samsung i lenei faʻafitauli, o le mea lea o loʻo saunia ai se filifiliga polokalama mo le galuega i le One UI 5.0. tape atoatoa. Afai e te le manaʻo e te alu i lenei aʻoaʻoga, e tatau ona e faʻatali seʻia oʻo ina maua lenei faʻafouga i tagata lautele (ioe, e mafai foi ona e lesitala mo le polokalama beta a Samsung).

Fa'asologa telefoni Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau le S22 iinei

O aso nei e sili ona faitau

.