Tapuni fa'asalalauga

O le telefoni feaveai fou a Samsung Galaxy ZFlip4 o loʻo i ai le tele o mamanu ma faʻaleleia faʻaleleia i luga o lona muamua, e pei o le Gorilla Glass Victus + (nai lo le Gorilla Glass Victus) ma se faʻailoga toe faʻaleleia. E pei lava o le "tolu", na maua ai se faʻavaa Armor Aluminum umi ma le susu e tusa ai ma le tulaga IPX8. O lona umi ua uma ona filifili e siaki e se YouTuber mai le auala JerryRigEverything, o le ua uma ona tofotofoina le mea fou. Pelu.

I su'ega maosi, o le fa'aaliga fafo a le Flip4 na valuvalusia i le la'asaga 6 i le fua Mohs, fa'atasi ai ma le la'asaga 7 o lo'o fa'aalia ai ni maosiosia loloto. Ae afai e te le fa'aeteete, e mafai lava ona mago le lau fe'avea'i i na'o ou atigilima.

Flip4 e ofo tele le tetee i le pefu, e ui lava e leai se pefu tetee e tusa ai ma tulaga IP. O le mamanu o le sooga e puipuia lelei ai mea mai fafo ma vaega mai le ulufale atu i totonu o le masini o le sooga, ae peitai, o le sooga lava ia e foliga mai e le malosi e pei o le tausaga talu ai.

Mulimuli ane o le suega 'break', ma e ui lava o le Flip fou o loʻo i ai se faʻailoga toe faʻaogaina e faʻaitiitia ai le avanoa i totonu ma e sili atu foi ona manifinifi, e foliga mai e lava le malosi e puipuia ai le telefoni mai le gau pe a tulei malosi mai le isi itu. E pei o lona muamua, e fa'apipi'i teisi i lalo o tulaga fa'apena, peita'i, e le pei o lea, o le vaega i totonu e lata ane i le sooga e foliga mai e ta'e pe pape pe a lava le malosi e fa'atatau i ai mai tua. Ae ui i lea, e le afaina ai le gaioiga o le telefoni.

I le aotelega, o le Flip3 ma lona sui na sao mai le "fa'asalaina" a Zack Nelson ma lanu felanulanua'i, e ui na sili atu le leaga o totonu o le Flip4 i le taimi. Po o le a lava le auala, o mea uma ia e sili ona anagata "benders" clamshell e mafai ona e faʻatau i aso nei, ma e sili atu le umi nai lo nisi telefoni feaveaʻi mai isi ituaiga.

Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau mai Flip4 iinei

O aso nei e sili ona faitau

.