Tapuni fa'asalalauga

O loʻo faʻaauauina e Samsung lana faʻasalalauga faʻasalalauga e faasaga ia Apple, lea e fesoʻotaʻi ma lana laina faʻalauiloa i nai aso talu ai iPhone 14 ma le 14 Pro. E oo lava a o lei amataina, na ia lomia vitio, lea e faitioina ai le Cupertino giant ona o le leai o se mea fou, i le taimi lava na maeʻa ai le tuʻuina atu o tala fou, ona sosoo ai lea ma se isi mea faapena. fa'alogo, ma o lea ua ave o ia i Twitter e faamanatu ai i tagata uma ni nai "mea moni malie."

Twitter fou saofaga Faʻasino atu ia Samsung o le kamupani o loʻo "faʻapipiʻi" ana telefoni feaveaʻi mo le tele o tausaga, o loʻo ia fesili i lana telefoni sili ona tauva: "Ae a Bend, Apple? " Ae, o le Cupertino sauai ua ulagia ona o le leai o se agaga fou e ulufale ai i lenei vaega telefoni. I lenei tulaga, seʻi matou faamanatu atu ia te oe o le paso muamua a Apple o le a lipotia mai e le tuʻuina atu seia oʻo i le 2025.

Sosoo ai tweet ave se swipe ia Apple mo le faʻaogaina o mea pueata maualalo. Na ia fa'ailoa mai e iai lana fa'ai'uga aupito maualuga o le 48 MPx, ae o nisi o fu'a a Samsung o lo'o fa'amaualuga le 108 megapixels mo le tusa ma le lua ma le afa tausaga.

E ui o Samsung e le o se mea fou i le suʻeina o Apple, o lana faʻasalalauga lata mai atonu o loʻo tuleia ai le ili i se mea faigata tele, lea e mafai ona iu ai i tua. E le gata i lea, aua nei galo ia i tatou o le Korea sauai ua uma ona aveese le tele o faʻasalalauga anti-Apple i le taimi ua tuanaʻi ona o le auala lava lea e tasi e pei o ia (vaai mo se faʻataʻitaʻiga o le faʻaaogaina o se tipi i le faʻaaliga poʻo le aveeseina o le uta mai le afifi). Ae ui i lea, o le tulaga e fai si ese, aua o le na te setiina le tulaga iinei o Samsung.

Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau mai Flip4 iinei

O aso nei e sili ona faitau

.