Tapuni fa'asalalauga

O le vaiaso talu ai, SpaceX ma le telefoni feaveaʻi T-Mobile na faʻasalalau o le a latou aumaia le satelite fesoʻotaʻiga i smartphones. I le maeʻa ai o lenei mea, ua fai mai nei Google o le a lagolagoina e lomiga i le lumanaʻi lenei fesoʻotaʻiga Androidlelei, o lea Android 14.

 

Google, e ala i lona sui peresitene sinia o Platforms & Ecosystems, fai mai o le poto masani a le tagata faʻaoga i telefoni e mafai ona faʻafesoʻotaʻi i satelite o le a ese mai le fesoʻotaʻiga LTE ma le 5G. E pei ona taʻua e Space Explorer i le vaiaso talu ai, e tatau ona tatou faʻamoemoe o le saoasaoa, fesoʻotaʻiga, ma e oʻo lava i taimi o fegalegaleaiga e eseese, ma naʻo le lua i le fa megabits o le bandwidth i le cell zone. Tuuina atu le bandwidth avanoa, SpaceX CEO Elon Musk fai mai satelite fesoʻotaʻiga e mafai ona lagolagoina le tasi i le lua afe telefoni feaveaʻi poʻo le fiaselau afe o feʻau tusitusia (faʻalagolago i le umi).

Ole feso'ota'iga satelite i luga ole telefoni ole a fa'atatau ile fa'alavelave fa'afuase'i ma fa'aumatia sone e ta'ua o sone mate (o lona uiga, o nofoaga e leai se fa'ailo feavea'i, va'ai e.g. vasa, mauga maualuluga po'o toafa). O loʻo fuafua le kamupani T-Mobile e lagolagoina le auina atu o "tusitusi" ma feʻau MMS, faʻapea foʻi ma talosaga feʻau filifilia. Fai mai le kamupani e manaʻomia le galulue faʻatasi ma paʻaga e "tuueseese feʻau feʻau mai isi faʻamatalaga uma." Na ia faʻaopoopo mai e manaʻo e faʻalauiloa le auaunaga (mo le taimi nei i le suʻega mode) i le faaiuga o le tausaga fou. Ae ui i lea, o le a faia ia Setema 7 faatinoga iPhone 14. E tusa ai ma lipoti uma i le taimi nei, e tatau ona avea ma telefoni "masani" muamua lea o le a aumaia ai se ituaiga o fesoʻotaʻiga satelite.

O aso nei e sili ona faitau

.