Tapuni fa'asalalauga

A'o matua lau masini feavea'i, e masani lava ona fa'aitiitia lona malosi maa. E fesoʻotaʻi lenei mea e le gata i se mea e sili atu ona leaga o le faʻaaogaina o le telefoni, pe a le tumau e oʻo lava i se aso e tasi, ae faʻapea foʻi ma le faʻaitiitia o le faʻatinoga, aua e le mafai e le maa ona tuʻuina atu le masini i le sua talafeagai. Ona i ai lea o le tapunia faʻafuaseʻi, e tusa lava pe faʻaalia e le faʻailoga e oʻo lava i le sefulu pasene o le totogi, lea e tupu aemaise lava i masina malulu. Ae ui i lea, o le tele lava o tatou e nafa ma mea uma ia i tatou lava. 

O tatou lava tagi 

E tele mafuaʻaga mo le ofuina o le maa, o le mea sili ona taua, o le mea moni, o le faʻaogaina o le masini lava ia. E le mafai ona 'alofia atoatoa lenei mea, aua a leai o le ae le fa'aogaina le gafatia o lau masini e te mana'o ai. E fa'atatau i le fa'atulagaina o se malamalama manaia ma e masani ona maualuga o le fa'aaliga (e mana'o e fa'aoga otometi le susulu), po'o le aofa'i o talosaga fa'agasolo. Ae a e manaʻomia le faʻaaogaina, e le tele se mea e mafai ona e faia e uiga i ai nai lo le faʻamutaina, lea e te le manaʻo e fai i taimi uma. Ae peitai, afai e te molia lau masini i le po, o lona uiga i se taimi e te le manaʻomia ai le faʻaogaina o talosaga, tapuni uma.

Totogi po 

E le o lelei tele fo'i le tau o le po. O le fa'apipi'iina o le telefoni i totonu o le uta mo le 8 itula o lona uiga e mafai ona ova le totogi, e ui lava o le polokalama e taumafai e taofia lenei mea mai le tupu. E aoga le ki o galuega e pei o Ma'a fetuutuunai po o le a lava le tulaga Puipui le maa, lea o le a faʻatapulaʻaina le tau maualuga i le 85%. Ioe, faatasi ai ma le mea moni e tatau ona e feagai ma le 15% o loʻo misi.

Totogiina i le vevela tele 

Atonu e le tupu ia te oe i le taimi muamua, ae o le mea sili ona leaga o le faʻapipiʻiina o lau telefoni i totonu o le taavale i le taimi lava e te faʻatautaia ai, pe a o le vevela i fafo o le taumafanafana. A uma mea uma, e tutusa lava ma le totogi masani, pe a naʻo le tuʻuina o le telefoni i se nofoaga, o le a amata ona mu le la pe a mavae sina taimi, ma e te le matauina. Talu ai ona o le telefoni e masani lava ona vevela aʻo molia, o lenei vevela i fafo e mautinoa lava e le faʻaopopo i ai. E le gata i lea, o le maualuga o le vevela e mafai ona faʻaleagaina ai le maa, pe ave se u mai lona malosi maualuga. I le taimi o le toe faʻaleleia mulimuli ane, o le a le toe oʻo atu i tau tutusa e pei o muamua. Fa'apena lelei ona fa'atumu au masini i le vevela o le potu ma fafo mai le susulu o le la.

Fa'aaogaina o uta vave 

O se tulaga o loʻo iai nei, aemaise lava i le au gaosi Saina, o loʻo taumafai e tuleia le telefoni feaveaʻi i le maualuga. Apple o le apa tele i lenei tulaga, o Samsung o loʻo i tua tonu. E le fa'ata'ita'i tele uma i la'ua i le saosaoa o fa'atonu ma latou iloa fo'i pe aisea latou te faia ai. E vave ona fa'atumuina e iai se aafiaga leaga i le maa. Kamupani e masani ona faʻatapulaʻaina i latou lava pe a maeʻa se pasene o le totogi, o lea e le mafai ai ona fai mai o le faʻatonuina vave, e tusa lava pe taʻu mai e le gaosiga, e tupu mai le zero i le 100%. A'o fa'atupula'ia le pasene o le tau, e fa'agesegese fo'i le saosaoa o le tau. Afai e te le oomiina mo le taimi ma e te le manaʻomia le tuleia o le tele o le malosi o le maa e mafai ai i se taimi sili ona puupuu, faʻaaoga se mea faʻapipiʻi masani e le sili atu le malosi nai lo le 20W ae le amanaʻia le faʻatonuga vave. Ole masini ole a fa'afetaia oe ile umi ole ola ole maa.

 

Totogi uaealesi 

O le tu'uina o lau masini i luga o le pusa o lo'o fa'atauina e faigofie ona e te le tau taia le so'oga, ma e le afaina pe e te umia. iPhone, telefoni Galaxy, Pixel po'o so'o se isi lava e fa'ataga ai le fa'aogaina o le uaealesi ae fa'aoga se isi feso'ota'iga mo se fa'ata'ita'iga. Ae o lenei totogi e matua le aoga. O le masini e faʻafefe faʻafuaseʻi, ma e tele mea gau. I masina o le taumafanafana, e sili atu ona tiga, ona o le vevela o le masini e sili atu ona maualuga i luga o le ea mafanafana.

O aso nei e sili ona faitau

.