Tapuni fa'asalalauga

Samsung Galaxy O le Buds2 Pro o ni taligalu sili. O latou lapopoa atoatoa, lelei tele, e malosi tele le ANC ma e sili atu le foliga nai lo le augatupulaga mulimuli. Ae ona o le faaletonu, latou te le maua se auala faʻaogaina e fetuunai ai le latou leo ​​e aunoa ma le aapa atu mo lau telefoni. O le ala lea e ki ai le avanoa lea. 

taligalu Galaxy Buds2 Pro fa'atagaina oe e fetu'una'i le leo e ala i le tataina o le pito o le lipine: lua ta'i vave i le agavale o le a fa'aitiitia ai le leo i le tulaga e tasi, lua tapuni i le itu taumatau o le a fa'ateleina ai. O le mea moni, o lenei faʻaaliga e le faʻatapulaʻaina i le fou Samsung headphones, o loʻo maua foi i luga o mea muamua Galaxy Buds Pro a Galaxy Fugalaau2. Ae afai e le o oe o le ituaiga e faʻasolo i totonu o menus faʻatulagaina, e te le oʻo lava i lenei filifiliga.

Fa'afefea ona seti le leo pulea i Galaxy Buds2 Pro 

  • Tatala le talosaga Galaxy Wearmafai. 
  • Afai o oe i totonu o le atinaʻe Galaxy Watch, alu i lalo sui i taligalu. 
  • Fa'asolo i lalo ma filifili Fa'atonuga ulu. 
  • Filifili se filifiliga iinei Labs. 
  • Filifili se filifiliga Oomi le pito o le telefoni. 

O iinei ua uma ona e faʻamatalaina le galuega ma faʻaalia foi pe faʻafefea ona galue. Ae aua e te mulimuli atoa i ai, aua o Samsung o loʻo i ai sina vaega itiiti iinei. O le a sili atu ona e misia se pese i lenei auala. E matua fa'atuatuaina le galuega ma e seasea fa'aoso fa'afuase'i, e tatau lava ona e su'e le stylus sa'o. Ma, afai e te manaʻo e sui tele le leo, e mafai ona e faʻaoga faʻaauau i luga o le taliga taliga seia e oʻo i le tulaga manaʻomia.

Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau Buds2 Pro iinei

O aso nei e sili ona faitau

.