Tapuni fa'asalalauga

Masalo ua e toe foʻi mai i se tafaoga sili atu ona faigata, lea e le mafai ai ona e tuʻuina atu oe lava i le tausiga o lau masini. O fa'ailoga tamatamai lima ua fa'afefeteina atonu o le mea aupito itiiti lea o lo'o iai i lau telefoni i le taimi nei Galaxy mafatia. Ae afai ua uma ona e i ai i le fale ma e te vaʻai pe faʻafefea lau telefoni, e te manaʻo e fufulu lelei. O le auala lea e fufulu ai lau telefoni Samsung e aunoa ma le afaina ai.

mama-lo'u-galaxy-telefoni-taiala

Afai e te manaʻo e faʻamama lau telefoni, e tatau ona e mulimuli i ni nai faʻatonuga taua, lea e taʻu mai e Samsung lava ia i luga o lana upega tafaʻilagi lagolago. O le mea lea, aʻo leʻi faʻamamāina, e sili atu le tapeina o lau telefoni, aveese soʻo se ufiufi poʻo se pusa mai ai ma vavae le masini mai le eletise, faʻapea foi ma le vavae ese mai isi mea faʻaoga.

E tatau ona e mautinoa e leai se susu e oo i totonu o soʻo se avanoa, e tusa lava pe leai se vai o lau masini. E le tumau le tete'e o le vai ma e ono fa'aitiitia ile taimi. Aua le tu'u sa'o atu so'o se oloa vai ile telefoni. Afai e mana'omia, na'o le fa'asusuina o le tulimanu o le ie i sina vai fa'afefeteina po'o se vaila'au fa'ama'i e pei o le perchloric acid e fa'avae (50-80 ppm) po'o le ava malosi (sili atu i le 70% ethanol po'o le isopropyl alcohol), sili microfiber ma lint- fua (fa'ata'ita'iga o se ie mo le fa'amamāina o mata). Ona solo lemu le pito i luma ma tua o le masini e aunoa ma le faʻaogaina tele o le mamafa. E le gata i lea, aloese mai le soona solo.

O lenei fautuaga e na'o le tioata, sima ma le u'amea o lau telefoni. E le fautuaina mo le fa'amamāina o mea vaivai, eg pa'u, pa'u po'o palasitika, e pei o taligalu Galaxy Fuga po'o fusi u Galaxy Watch. Afai e te manaʻomia le fufuluina o le USB-C soʻotaga, aua le faʻaogaina le ea faʻapipiʻi poʻo meafaigaluega faʻainisinia e pei o kilipa pepa poʻo ni nifo nifo. Na'o le tata lemu le telefoni i lou alofilima ina ne'i pa'u ese le palapala mai le so'oga.

O aso nei e sili ona faitau

.