Tapuni fa'asalalauga

Toeitiiti atoa le tausaga o matou faʻatali mo le toe faʻatulagaina o le faʻaoga faʻaoga o le talosaga Android Ta'avale. Ina ua maeʻa le vave oso i le tautoulu talu ai na faʻaalia ai le vaeluaga o le tagata faʻaoga, na liliu e Google le galuega-i-faʻagasolo (faʻaigoaina Coolwalk) i se faʻasalalauga aloaʻia i lana fonotaga a le atinaʻe tautotogo. Ae ui i lea, matou te leʻi vaʻai i le toe faʻatulagaina o le faʻaoga taʻutaʻua i le lalolagi atoa e oʻo lava ile tolu masina. Ae paga lea, e le o aumaia foi e le faafouga fou.

Fa'afou po'o fea talosaga Android E faʻaleleia le taʻavale i le version 8.0, e foliga mai e le aumaia ni suiga tetele, vaʻaia poʻo se isi mea, naʻo se isi seti o pusa faʻaleleia ua faʻaputuina e sili atu nai lo le masani i lenei tausaga. I le taimi nei e le o faʻamaonia e faʻaleleia le ogaoga faafitauli, lea na mafua mai i se fa'afouga muamua.

Ina ua faʻasalalau e Google le toe faʻafouina o le UI ia Me, na fai mai o le a taunuu aʻo leʻi amataina le taumafanafana. E manino lava e leʻi tupu, ma i le taimi nei e mafai ona tatou taumatemate pe o afea e oʻo atu ai i avetaavale. I soo se tulaga Android A faatusatusa i le tauvaga, o le taavale e foliga mai CarTaʻalo mai Apple e tele naua mea e puʻeina, aua e le gata i luma i le fanua o le mamanu ma o loʻo ofoina atu se vaeluaga mataʻitusi mo le tele o tausaga.

O aso nei e sili ona faitau

.