Tapuni fa'asalalauga

Pe e te faʻaaogaina Samsung Galaxy S22, Galaxy Mai le Fold3 poʻo soʻo se isi telefoni a le kamupani ma le One UI 4.1, o loʻo i ai le tele o vaega natia atonu e te leʻi iloaina. O le tomai lea e ave ai se selfie i le na o le taʻuina o le upu i le faʻaaogaina o le avefeʻau lua. O nei foliga e le natia, ae atonu e te leʻi mauaina i latou aʻo e suʻesuʻeina le gafatia o lau masini. 

Fai oe lava e fa'aaoga taga lima po'o leo 

Selfies o se vaega o o tatou olaga i aso uma ma e le afaina pe na o le tasi le ata pe 50. Telefoni Galaxy ae e iai a latou auala lelei e ave ai e aunoa ma le tataina o le faaaliga i lou tamatamailima pe oomi le ki leo. E mafai ona e faia lenei mea e ala i le faʻaali atu o lou alofilima poʻo le fai atu o faʻatonuga e pei o le Ataata, Sisi, Puʻeina poʻo le Fana. A e fai atu Fa'amaumau Vitio, e amata le pu'eina o le vitio. E aoga mo meapueata luma ma tua. Pau lava le mea e tatau ona e faia o le tatalaina lea o le app Meapueata, filifili le fa'aigoa fa'ailoga ma filifili le lisi Metotia ata, o fea e ki ai Poloaiga leo a Faaali le alofilima.

Fai le meapueata LED pe fa'aali moli e fai ma fa'aaliga fa'ailoa 

A e alu i Fa'atonu -> Fa'afaigofie -> Fa'atonuga maualuga, o le ae mauaina se filifiliga iinei Fa'aliga moli. A maeʻa ona e filifilia, o le a e vaʻaia ni filifiliga se lua e mafai ona e ki ai. O le mea muamua Fa'aaliga moli uila, pe a e mauaina se faʻamatalaga, e amata ona emo le LED e faʻailoa oe. E ala i le emo o le lau galue tutusa, na'o le fa'aaliga e emo. O iinei e mafai ai foi ona e setiina talosaga e te manaʻo e logoina.

Oomi faalua le faaaliga e ki ma tape ai 

Afai e te manaʻo e vave tatala pe loka lau telefoni e aunoa ma le oomiina o se ki, e mafai ona e faʻalua faʻapipiʻi le lau. E sili ona aoga lenei mea pe afai e iai, mo se faʻataʻitaʻiga, susu lima. Ina ia faʻagaoioia lenei galuega, alu i le lisi Fa'atonu -> Fa'ailoga maualuluga ona tatala lea o le lisi Gaioiga ma taga. Kiliki i luga o faamau leitio Oomi faalua e ki ai le lau a Oomi faalua e tape ai le lau liliu i latou.

Fa'alogoina telefoni o lo'o o'o mai e ala i le feliuliua'i o le telefoni 

A uma ona e i ai i le lisi Gaioiga ma taga, fa'alogo lelei fo'i i filifiliga Gūgū taga. Afai o loʻo e faʻagaoioia lenei galuega, afai e tatagi lau telefoni ma teteʻe pe a faʻailoa oe i se valaau o loʻo sau, naʻo le liliu ma le faʻaaliga e faʻasaga i lalo, o lona uiga e masani lava i luga o le laulau, ma o le ae faʻafilemuina le faʻailoga e aunoa ma le oomiina o soʻo se ki pe tap le fa'aaliga. E mafai ona e fa'afilemu telefoni ma fa'amatalaga e ala i le tu'uina o lou alofilima i luga o le fa'aaliga. Ma ioe, e aoga foi ma fa'ailo.

Se kopi o WhatsApp, Messenger, Telegram, ma isi. 

I aso nei, a tele faʻataʻitaʻiga telefoni Samsung ua uma ona faʻapipiʻiina i le lua SIM, o le Dual Messenger feature e matua aoga lava, aemaise lava pe afai e te le toe manaʻo e ave ni telefoni se lua. O lenei vaega e fa'apipi'i ai au polokalame fe'au e sili ona ta'uta'ua, tu'u se kopi ese'ese i lau telefoni e mafai ai ona e saini i totonu ma se isi tala. Na'o le alu i Fa'atonu -> Fa'ailoga maualuluga, lea e te taʻavale uma ai i lalo ma tapuni le filifiliga Lua Avefeau. E mafai ona e filifili po o fea o polokalama e te manaʻo e faʻapipiʻi, ma o le a faʻaalia se kopi i totonu o polokalama.

E ala i le tata faalua le faaaliga 4

O aso nei e sili ona faitau

.