Tapuni fa'asalalauga

A'o fa'amausaliina e Samsung lona taofi mau i luga o le maketi fetu'una'i telefoni feavea'i, o lo'o fa'atele atu leo ​​o lo'o fesili mai pe fa'apefea ona tali mai. Apple. E uiga i le gaugau iPhonech na talanoaina toetoe lava aʻo leʻi faʻalauiloaina le Samsung Fold muamua. E a la e a la? Apple faatali pea? 

E taua le tauvaga. E mautinoa lava e mafai ona tatou fiafia mo Samsung mo le avea ma paionia i le vaega o masini fetuutuunai ma le manaia tele o ana faʻataʻitaʻiga e sili ona faʻatau atu i le lalolagi atoa. Ae e tatau foi ona e faitau i le va o laina. E leai se tauvaga a Samsung, aua o tagata gaosi oloa uma e o atu i le maketi ma paʻu ma faʻafeiloaʻi se telefoni feaveaʻi, e masani ona faia mo naʻo le Saina, o le mea lea e le tele se filifiliga a le lalolagi atoa. O le a ia aapa atu mo Samsung, Samsung poʻo Huawei. O le mafuaaga lena e taua ai Apple na iu lava ina ia faalauiloa lana fofo ma i le taimi lava e tasi na faamalosia Samsung e taumafai malosi. O le tupulaga lona 4 o lenei tausaga atonu o loʻo faʻaleleia tele i luga o faʻataʻitaʻiga muamua.

E iai le manatu o tagata su'esu'e eseese Apple na te le'i petitu i telefoni gaugau i le taimi nei ona o nai tupe laiti na te maua mai a latou fa'atau. E pei ona silafia, aua Apple e muamua lava tupe. O laupepa gaugau e sili atu le taugata nai lo OLED masani ma Apple e sili ia te ia le taofiofia o ana tupe mama mai iPhones masani nai lo le fetuutuunai ia i latou na o le tatalaina o se telefoni gaugau o le a muamua tau ia te ia e sili atu nai lo na te mauaina i luga (faatusa).

Apple e manaʻo o ia e faʻatali mo se suiga i le faʻamalosia o maketi 

E tele fua faatatau o tupe mama a Apple, lea i iPhonech, ma e ui lava e masani ona eseese nei fuainumera, ae o loʻo i luga uma o le 50%. I se faaupuga faigofie, o lona uiga afai o se iPhone e tau $10 e fai, Apple na te faatauina atu i le $15. O tupe faasili e taua i so'o se kamupani, ae mo Apple e sili atu, aua na te tausia mea maualuluga i tala faasolopito, ma e le manaʻo e tuʻu i luga lana "tulaga limafoai" mo ia lava. O le mafuaaga foi lea o le v Apple E masani lava e te le vaʻai i iPhones faʻaititia i le Faleoloa Online.

E mafai e le au fa'atau fa'atau oloa ona tipi a latou lava tupe ina ia mafai ai ona fa'atau atu iPhones fa'aititia, ae o le mea moni o le a latou maua se tupe itiiti i ia fa'atauga. Ae matou te le maua lava se faʻaitiitiga mai Apple, sei vagana ai le tulaga o na tamaiti aʻoga ma faʻailoga mo le isi faʻatau e faʻatatau i le Black Friday. I se isi itu, o nisi o faʻaitiitiga sili ona lelei i meafaigaluega Galaxy e mafai ona e mauaina i luga o le upega tafaʻilagi a Samsung faʻapea foʻi ma ana faʻatau. O le kamupani Korea e taumafai e faapaleni le aofaʻi o faʻatauga ma faʻatauga, o lea e masani ai ona naunau e tuʻuina saʻo atu tau sili.

Ross talavou, o le faʻavae faʻatasi ma le Pule Sili o le Display Supply Chain Consultants, fai mai le faaiuga a le kamupani Apple o le le auai i le vaega o meafaigaluega gaugau e mafua mai foi i le le lava o le atina'eina o filifili sapalai. E mafua ona e le tele ni faʻaaliga faʻaalia e mafai ona tuʻuina atu laulau gaugau i luga o se fua tele. O le Samsung Display atonu e na o le pau lea e mafai ona faia. O le le lava o le gafatia o le sapalai sapalai o nei tulaga le lelei Apple ua atili ai ona leaga.

O le a la le uiga o lena mea? 

Mulimuli ane o le a Apple na ia maua itiiti i luga o telefoni feaveai nai lo telefoni masani iPhonech ma i le taimi lava e tasi o le a sili atu le totogi i le Samsung Display. Mo Apple e le o se fuafuaga faapisinisi atamai. Masalo o lea Apple ae, o loʻo ia faʻatali mo le kamupani Amerika Corning e aʻoaʻo e uiga i faʻaaliga fetuutuunai. O le tele o tagata taaalo i le maketi mo le gaosiga o faʻaaliga fetuutuunai e manaʻomia tonu ona o le faʻateleina o tauvaga o le a faʻaititia ai foi tau o le laulau, lea o le a iu lava ina avea ma taimi talafeagai mo Apple. Seia oo i lena taimi, masalo e tatau lava ona tatou faatali uma.

Samsung Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatonu muamua le Z Flip4 ma le Z Fold4 iinei

O aso nei e sili ona faitau

.