Tapuni fa'asalalauga

Android 13 e le o se fa'aaliga sili ona manaia Androidu ua matou vaai i ai. E le tele ni mea tetele e va'aia e tagata uma i le taimi lava lena. Ae pe e sese? E masani lava le mana'o i fa'afouga uma e aofia ai foliga fou pupula. Android 12, mo se faʻataʻitaʻiga, o loʻo faʻaalia ai se faiga fou o le Material You, faʻatusatusa i ai Android 13 fai si fiu, ae e le afaina lava lena mea. 

Faiga Android na amata i tua i le 2008 ma ua sili atu nai lo na o le 13 faʻafouga i lena taimi. Ona o fa'asalalauga e pei o Android 2.3 Falaoa Sina a Android 4.4 KitKat, o le Android 13 o le 20th tele faʻafouina, ma e le o faitauina uma faʻafouga laiti. Ua lava e fai atu Android ua leva ona i ai o ia i le lalolagi ma ua vaaia le tele o suiga mo ia. O aso na aumai ai fa'afouga mea taua e pei o kopi ma faapipii ua leva ona mou atu. E ui lava e oo lava i lenei tulaga e mafai lava ona faaleleia, e pei ona i ai Android 13 faaaliga.

Ua alualu i luma le taimi 

O faʻafouga muamua na latou aumaia ai le tele o foliga na matua suia ai le auala e te faʻaogaina ai lau telefoni. Leai ni fa'afouga fa'apolokalame tetele i aso nei Android e le suia tele. O le fa'afouga mulimuli na aumaia ai suiga tetele o le fa'aaogaina o Android 9 Pie, lea na faʻaofiina se faiga faʻatautaia ma taga. Talu mai lena taimi, e tele lava na'o le fa'aleleia. Ae ua faamaonia ai Android se faiga faagaioia ua matua. 

Google e iloa le mea e manaʻo ai i lenei taimi Android sa. O galuega taua uma ua uma ona tausia. O le mea lava lea e tasi o loʻo talanoa e uiga i iPhones ma le lumanaʻi iOS 16. E mautinoa lava, o lo'o i ai ni mea fou matagofie e pei o le fa'avasegaina o lau loka, ae o le aotelega e le'o ese. Ole mea lea e mafai ai e Google ona taula'i tonu i mea e pei ole saogalemu, fa'alilolilo, ma le mautu. Android 13 e aumaia ai fa'atagaga fa'asilasilaga sili atu, o lo'o i ai fa'atonuga fa'aoga i faila fa'aoga, ma o lo'o i ai fa'atonuga mo fa'aaliga tetele. Atonu e le manaia lenei mea, ae e taua tele. O le saogalemu ma le le faalauaiteleina o ni vaega ia e lua Android za iPhonem tua i tua, o lea na ia matua tuai ai lava.

O se tasi o lomiga sili ona lelei Androidsa e Android 8.0 Oreo aua na taulaʻi Google ile mautu iinei. E pei o taavale, o mea i lalo o le pulou e sili atu le taua nai lo o latou vali. O le mea moni o faʻafouga faiga Android i le lumana'i e tele lava ina fai e tusa ai ma le polokalame o lo'o iai nei. O taimi uma lava e aliali mai ai se mea fou ma maua ai le tele o faʻasalalauga, ae aua neʻi o tatou faʻamoemoe atili. Mo Google ma isi kamupani gaosi telefoni ma le faiga Android ae ui i lea, e taua lava le iai o latou foliga e mafai ona latou faʻaogaina e faʻatau atu ai a latou telefoni, ae o le mea lena. Android ua le o toe avea o ia ma se tamaitiiti ma ua le manaomia ona aoaoina ni mea se tele. O nisi taimi e foliga mai e le fiafia, ae i le faaiuga e lelei mo tagata uma.

O aso nei e sili ona faitau

.