Tapuni fa'asalalauga

E pei ona matou lipotia, e manaʻo Samsung e faʻatau atu telefoni feaveaʻi e faʻatatau mo le afa o faʻatauga telefoni feaveaʻi i le 2025 Galaxy. Ae mo le taimi nei, e ui i lea, o loʻo taumafai le kamupani e faatosina mai tagata faʻatau mai ituaiga tauva nai lo le faʻatauina o lana laina fuʻa.  

I se faatalanoaga talu ai nei ma se nusipepa O le Journal Wall Street O le ulu feaveaʻi a Samsung TM Roh na faʻamatalaina o ana telefoni feaveaʻi o loʻo aumaia ai tagata faʻatau mai isi ituaiga i le tele o numera nai lo tagata e ona telefoni o loʻo sui i ai. Galaxy S. I se isi faaupuga, laina Galaxy O le Z Fold ma le Z Flip e sili atu le manuia i le faatosinaina o tagata fou i fafo atu o le faʻalapotopotoga Galaxy nai lo le tauanauina o i latou ua uma ona umia fu'a a le kamupani.

Fautuaga Galaxy O le Z Fold ma le Z Flip e fesoasoani ia Samsung ia maua sea maketi 

O lea e foliga mai o le autu autu o le manuia mo telefoni gaugau a Samsung o tagata fou mai isi ituaiga. O la latou faaiuga na mafua ai le faaluaina o le pasene pasene i uta o telefoni feaveai i le 2021, lea e sili mo le kamupani, aua latou te le o leiloloa tagata faatau, pe latou te le o sasaa mai lea laina i lea laina, ae o le tagata lautele fa'avae o lo'o tuputupu a'e.

"Matou te vaʻavaʻai i lenei mea o se pasene taua tele ma se faʻailoga lelei," o le tala lea a TM Roh, ma faʻamamafa le mea moni e faapea "o nei mea o fesiitaiga mai isi ituaiga, ae le o tagata faʻaoga o masini Samsung. Galaxy, e sui i se isi masini Galaxy.” E taua le matauina e ui lava o tagata faatau Galaxy S atonu e le faanatinati e faʻatau se telefoni gaugau, tele tagata fiafia Galaxy Fa'amatalaga atonu na sui i Galaxy S22 Ultra po'o Galaxy Mai le Fold3. Fautuaga Galaxy Ua le toe iai le Note, ae le'i fa'amama e le S Pen le fanua, ua na'o le fa'aoga i isi masini.

E faitau miliona tagata faʻatau Samsung na liliu atu i isi masini pe a uma le faʻaleaogaina o le faʻasologa o Note Galaxy tu'uina atu le S Pen ma e to'atele na i'u ina fa'atau pe na'o Galaxy S22 Ultra po'o Galaxy Mai le Fold3. Ae mo fuafuaga umi a Samsung, e manaʻo le kamupani e faʻatau atu le sili atu i le 10 miliona telefoni feaveaʻi i lenei tausaga, ma e oʻo atu i le 2025, ua faʻamoemoe Samsung o le afa o ana faʻatauga o le a avea ma telefoni gaugau. Na tuuina atu e le kamupani i le vaiaso talu ai Galaxy Mai le Fold4 a Galaxy O le Z Flip4 ma masini uma e lua o loʻo avanoa nei mo le faʻatonuga.

Samsung Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatonu muamua le Z Flip4 ma le Z Fold4 iinei

O aso nei e sili ona faitau

.