Tapuni fa'asalalauga

I le tausaga na teʻa nei, na gau ai e Samsung le S Pen faʻapitoa mo le lautele Galaxy Manatua le taimi na faʻalautele ai lona lagolago i le faʻataʻitaʻiga pito i luga o le laina Galaxy S21 ma se telefoni fe'avea'i Galaxy Mai le Fold3. O lea la ua fa'alauiloa mai le "bender" fou Galaxy O le Fold4, o le a masani ona mafaufau tagata faʻatau pe iai se mea ua suia i lenei tulaga (i se isi faaupuga, pe a faʻapipiʻi le stylus i le tino o le telefoni i le taimi nei).

E faigofie le tali: leai, o le stylus support e tutusa lava i lenei tausaga ma le tausaga talu ai, o lona uiga o le Fold4 e leai se avanoa faʻapitoa mo le S Pen (e ui na faʻamaonia i se tasi taimi). Aemaise lava, e lagolagoina le S Pen Fold Edition (lea e faʻatau ese), o loʻo i ai se faʻamatalaga faʻapitoa e faʻatulagaina e galue ai ma le faʻaaliga fetuutuunai.

E ui lava e mautinoa o se mea e maasiasi ai e leai se mea na suia i lenei itu i lea tausaga ma lea tausaga, e le o lona uiga e tatau ona e aveina le S Pen ma oe i soo se mea. O le a maua se tulaga faʻapitoa mo le telefoni, o loʻo i ai se nofoaga faʻapitoa mo le penisini.

Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatonuina le Fold4 iinei

O aso nei e sili ona faitau

.