Tapuni fa'asalalauga

Samsung, o le kamupani sili ona tele o leo leo i le lalolagi, na faasilasila mai ua uma ona faatau atu nai lo le 30 miliona o latou. Na faʻalauiloa lona uluai leo leo i le 2008, le HT-X810 faʻatasi ai ma se masini DVD ua fausia.

Samsung o loʻo i luga o le ala e avea ai ma kamupani sili ona tele leo faʻalogo mo le iva taimi i se laina (talu mai le 2014). O lona leo leo muamua o le muamua lea i le alamanuia e faʻafesoʻotaʻi faʻatasi i se subwoofer. Talu mai lena taimi, o le sauai tekinolosi Korea ua tele naua suʻesuʻega i lenei eria ma sau ai, mo se faʻataʻitaʻiga, leo faʻapipiʻi faʻapipiʻi i totonu o le Blu-ray taʻavale, faʻalogo leo poʻo leo e taʻalo i le galulue faʻatasi ma failauga TV.

E tusa ai ma le kamupani suʻesuʻe maketi Future Source, o le tausaga talu ai o le faʻasoa a Samsung o le maketi leo e 19,6%. E oo lava i le tausaga nei, na maua ai e ana leo leo ni iloiloga lelei mai tagata atamamai. O lona fa'ailoga fa'alogo HW-Q990B i lenei tausaga ua viia e le tulaga fa'atekonolosi nofoaga T3. O le leo leo muamua lea a le lalolagi e iai le 11.1.4-channel configuration ma se feso'ota'iga uaealesi i le TV mo le leo Dolby Atmos.

"A o le tele ma le tele o tagata faʻatau e faʻatauaina le faʻalogo leo e fiafia ai i le ata atoatoa, o le fiafia i Samsung soundbars o loʻo faʻatupulaia foi. O le a faʻaauau pea ona faʻalauiloa oloa fou e fetaui ma o matou manaʻoga. o le tala lea a Il-kyung Seong, Sui Peresetene o Pisinisi Faʻaaliga Faʻaaliga i Samsung Electronics.

Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau Samsung soundbars iinei

O aso nei e sili ona faitau

.