Tapuni fa'asalalauga

O le masina o Fepuari i le tausaga talu ai na faʻaalia ai e Zynga o loʻo galue i luga o se igoa fou Star Wars. Ma ia Setema 2021, na oo mai ai le tala o lona tatalaina i tua i le 2022. E ui i le ulufale atu i le faalauiloaina vaivai, e foliga mai o loo lagona pea e Zynga e le o ausia lava e le taaloga le maualuga o faamoemoega o le studio, o lea ua toe tuleia ai le tagata fana i tua. toe.

Ae paga lea mo i latou uma sa faatalitali ma le le onosai mo le ulutala, e fai si umi o le taimi. O lea o le a tatou le vaʻai i ai aʻo leʻi oʻo i le 2023, afai la e lelei, a itiiti ifo ile afa tausaga. O le fa'atuai lona lua lea o le ta'aloga, e seasea ona avea ma fa'ailoga lelei. Ae ui i lea, o tagata taaalo na maua le avanoa i le taʻaloga na viia ana ata ma taʻaloga, ae i le taimi lava e tasi na taʻua ai e pei lava o isi, naʻo le Star Wars universe.

Ae peitai, Zynga sa ia faamaonia, o le a faʻaauau pea ona faʻasalalau atu mea fou ia i latou ua uma ona auai i le faʻalauiloaina malu o le taimi nei seia oʻo i le faʻalauiloaina o le taʻaloga i le lalolagi lautele. O le faʻafouga fou e tatau ona tulaʻi i luga o latou masini i totonu o nai vaiaso o lumanaʻi. O lo'o manino mai o atina'e, e ui lava i le tuai ona lata mai, o lo'o fa'aauau pea. O lea tatou te faʻamoemoe o le a tatou vaʻai i se aso o loʻo i ai pea se faʻasalalauga faʻapitoa i le faʻailoga (tusa lava pe o le faasologa o Obi-Wan Kenobi atonu e leʻi faamalieina uma tagata faʻamalosi).

O aso nei e sili ona faitau

.