Tapuni fa'asalalauga

E pei ona e iloa mai a matou tala talu ai, e tatau ona faʻalauiloa e Samsung le tele o telefoni faʻatupeina i lenei tausaga. o se tasi o latou Galaxy A04 lea ua maua nei le tusipasi NBTC.

O le fa'amaoniga a le Pulega o Feso'ota'iga a Taialani e le'i fa'aalia ai ni fa'amatalaga Galaxy A04, na o le a lagolagoina le Dual SIM ma o le a leai se lagolago mo fesoʻotaʻiga 5G. Ua uma ona lisiina le telefoni e le tele o upega tafaʻilagi a le pulega o tusipasi, o lea e le tatau ai ona mamao le faʻalauiloaina.

E itiiti lava se iloa e uiga i faʻamatalaga o le telefoni i le taimi nei. O loʻo lipotia mai o le ai ai le 5000mAh maa faʻatasi ma le lagolago mo le 15W faʻapipiʻi vave ma o le a alu i luga. Androidu 12 ma se vaega mama o le fausaga sili Tasi UI 4.0 ma le epithet Core. E tusa ai ma ona tuaa Galaxy A03 e mafai ona tatou faʻamoemoe o le a maua foi e le uaina se faʻaaliga LCD faʻatasi ma se faʻataʻitaʻiga o le 6,5 inisi, a itiiti ifo i le 3 GB o le faiga faʻaogaina ma le itiiti ifo i le 32 GB o le mafaufau i totonu, o se mea pueata autu ma se iugafono o le itiiti ifo i le 48 MPx poʻo se 3,5 mm jack. A o le Galaxy O le A03 na faʻaaogaina se microUSB ua tuai mo le molia, e mafai foi ona manatu o lona sui o le a sau ma se fesoʻotaʻiga USB-C.

Telefoni Samsung Galaxy e mafai ona e faʻatau mo se faʻataʻitaʻiga iinei

O aso nei e sili ona faitau

.