Tapuni fa'asalalauga

Fa'afetai i le mata'ina matala ma le fegalegaleai o le faiga Android e fa'aaogaina e toetoe lava o kamupani telefoni feavea'i e le o ta'u igoa Apple. I'uga? O se faiga fa'aoga e fa'asalalau lautele i luga o le tau o alaleo o lo'o i ai le tele o masini atonu e le mafai ona fa'atautaia ma fa'aoga lelei tele. Ma o le mafuaaga lena o loʻo iai faʻamatalaga mama o polokalama.

E ui i le tele o le oso i le komipiuta malosi i le sefulu tausaga talu ai, o nisi polokalama faʻapitoa e le faʻaogaina i masini masani Android o loʻo faʻalelei e pei ona tatau ai, faʻapipiʻi le ala mo latou Go ma Lite versions e faʻaitiitia ai le teuina, RAM ma e le manaʻomia ai le tele o faʻatinoga poʻo le ola maa. O loʻo taumafai nei Microsoft i lenei auala e maua ai le tele o tagata faʻaoga mo lana Outlook Lite auaunaga imeli, pe a taumafai e lolovaia Google i lana Gmail Go.

O se mea fou i luga o le Microsoft 365 roadmap o loʻo faʻaalia ai o loʻo galue le kamupani i luga o le Lite version of Outlook, lea o le a tatalaina i lenei masina. O lana faʻamatalaga puupuu o loʻo faʻapea o Outlook Lite o le a avea ma "se talosaga mo Android, lea e tuʻuina atu faʻamanuiaga autu o Outlook i se laʻititi laʻititi ma faʻatinoga lelei mo masini maualalo i luga o soʻo se fesoʻotaiga". E manaia, lena ZDNet fai mai o le talosaga ua uma ona maua i le tele o atunuu i le salafa o le lalolagi. E foliga mai la o lena informace e faasino tonu i le tatalaina i le lalolagi atoa o le app. Ma o le a le imeli meli o lo'o ia te oe Android o e fa'aogaina le masini?

O aso nei e sili ona faitau

.